Saako laatikon alas irrottamatta apurunkoa?
Levy luistaa ja pitäis ruveta uutta kytkinpakettia vaihtelemaan.
Jos on vinkkejä räjäytyskuviin niin auttaisivat paljolti. Näyttää vagcatti toimivan huonosti.
GOLF IV TDI 4Motion laatikon irrotus
Valvoja: ffp jäsenet
irrotus
apurongon irrotuksen menee noin 10 min ja helpottaa operaatiota pirusti. Hammastanko irti apurungon pultit auki, jää roikkumaan vakaajantankojen ja tolppien varaan.
simppeli homma jos on nosturi käytettevissä..
Toinen vaihtoehto että jättää jakovaihteiston autoon kiinni, mutta itsellä ei ole siitä kokemusta.. öljyt ainakin pois laatikosta
simppeli homma jos on nosturi käytettevissä..
Toinen vaihtoehto että jättää jakovaihteiston autoon kiinni, mutta itsellä ei ole siitä kokemusta.. öljyt ainakin pois laatikosta
jakolaatikon kanssa sai kikkailtua pois ja paikalleen. isoin ahdistus oli että suojapelti otti kiinni ja piti olla tunkki ja taljaa jotta meni kohtuudella paikoilleen.
mutta toisaalta TDI koneissa ainakin jakolaatikon irroitus on kiva laji kun kaksi pulttia on siellä päälläpäin ja turbo mm edessä, itse tekisin uudestaankin noin että kaikkineen pois. apurunko irti ja ohjaus siitä irti, sit kuskin rengas ja sekä vetarit, sit imukotelo ja akku.
sit ollaankin startti ja laatikon pultti osastolla. ja hups alhaalla on.
takas meni kohtuudella kun laitto päälle kiinnityspisteen jotta sai taljata ylös sen ja tunkilla tälläs ja pulteilla veti kiinni.
mutta toisaalta TDI koneissa ainakin jakolaatikon irroitus on kiva laji kun kaksi pulttia on siellä päälläpäin ja turbo mm edessä, itse tekisin uudestaankin noin että kaikkineen pois. apurunko irti ja ohjaus siitä irti, sit kuskin rengas ja sekä vetarit, sit imukotelo ja akku.
sit ollaankin startti ja laatikon pultti osastolla. ja hups alhaalla on.
takas meni kohtuudella kun laitto päälle kiinnityspisteen jotta sai taljata ylös sen ja tunkilla tälläs ja pulteilla veti kiinni.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa