Elikkä ongelmana on se, että TDI Passatti ( 2002, 96Kw, AVF) menee vikatilaan kiihdyttäessä kylmänä yli 80:en nopeuteen. Tämä siis tapahtuu jo "pintakaasulla" ja että lämmöt on alle 50 astetta.
Jos moottori on ensin lämmennyt, esim. taajama-ajossa, moottoria ei saa vikatilaan vaikka kuinka polkisi =D. Vikatila myös poistuu aina käyttämällä virrat pois autosta.
Autoon on vaihdettu N75 venttiili noin kuukausi sitten. Ajattelin aluksi, että ongelma poistui venttiilin vaihdolla. Mutta kun kelit on nyt jäähtynyt niin olen pystynyt paikallistamaan, että vikatila esiintyy vain "kylmällä' moottorilla.
Onko kukaan muu kärsinyt vastaavasta viasta, tai olisiko kennelläkään esittää hyvää arvausta mikä mahtaa autossa olla vialla ?
Tänään myös sattumalta huomasin, että kun virrat laittaa autoon päälle ei kuulu sitä polttoainee siirto pumpun "imaisu" ääntä. Voisiko tuo jotenkin liittyä edellä mainittuun ongelmaan ?
Kiitokset vastauksista jo etukäteen!
VW Passat TDI limb mode kylmänä ?
Valvoja: ffp jäsenet
Mistähän porukka on hommannut noita alipainekelloja, kun selailin foorumia läpi ja useampikin ketju löytyi aiheesta.
Tekisi mieli kokeilla vaihtaa tuo alipainekello, kun uudesta turbosta tuskin selviää alle tonnilla.
Eli hyviä vinkkejä otetaan vastaan, mistä noita alipainekelloja kannattaisi kysellä.
Tekisi mieli kokeilla vaihtaa tuo alipainekello, kun uudesta turbosta tuskin selviää alle tonnilla.
Eli hyviä vinkkejä otetaan vastaan, mistä noita alipainekelloja kannattaisi kysellä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa