Golf IV takakontin kahva/lukko rikki - apua kaivataan?

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

0Jarkki0
uusi tulokas

Golf IV takakontin kahva/lukko rikki - apua kaivataan?

ViestiKirjoittaja 0Jarkki0 » 20.10.2010 13:07

IV Golf:in takakontin kahva tai oikeammin kahvan ohjaama lukkopesän rungossa oleva lukitusmekanismi rikki. Jotain metallivalua ja katkennut, joten kahvasta ei saa avattua takakonttia , vaan "lyö tyhjää" kuten olisi aina lukossa.

Kuva osasta itse asiassa tässä toisessa samankaltaisessa topiikissa (2.10 ylempi kuva):
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p=777770&highlight=kahva#777770

Ja, joo: olen kokeillut foorumin hakua ensin. Mutta lähinnä kaikki vanhemmat viestit koskeneet lukkopesän jumiutumista tms, missä korjauksena puhdistus, ei osan vaihto.

- Oletettavasti tuota valuosaa ei saa erillisenä joten hommattava varmaan koko kahva (?)
- Entäs onnistuuhan lukkopesän vaihto kohtuu helposti vanhasta ?
- Pohdin tässä marssinko marmorille, vai löytyisikö muualta, vaikka purkaamolta käytettynä ?
- Olisko jollain suositelkaa purkaamoa josta voisi löytyä, parista netistä katsomastani purkaamosta ei ainakaan tärpännyt.
- Tai tietenkin jos joltain foorumilaiselta löytyy, vaikka muulla tavalla rikkoontunut, niin voisin yrittää koota kahdesta rikkinäisestä yhden ehjän (jos vaikka muovikahva, lukkopesä tms rikki, eli ei siis samasta kohtaa kuin minulla).

Kiitokset avusta jo etukäteen!
t: foorumin ensikertalainen, Jarkki

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”