mistä jarrulevyt ja -palat?
Valvoja: ffp jäsenet
mistä jarrulevyt ja -palat?
Onko mitään järkeä hakea Motonetistä vuoden 2005 jarrulevyt ja -palat?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Monet motonetin/bilteman levyt ja melkein yhtä monet palat olen ostanut ja ne toiminut ihan OK.
Levyissä ei oo niin isoja eroja kun paloissa. Paloiksi ehdotan jotain tunnettua merkkiä. Motonetissäkin voi säkällä olla TRW:n paloja. Sellaiset tuntemattomat jättäisin ostamatta ja hakisin jostain toisesta varaosakaupasta vaikkapa jotain Ferodon peruspalaa tai marmoritiskiltä alkuperäiset.
Jos ei oo valmistajat tuttuja niin sitten menisin johonkin asiantuntevaan varaosakauppaan kysymään suosituksia.
Levyissä ei oo niin isoja eroja kun paloissa. Paloiksi ehdotan jotain tunnettua merkkiä. Motonetissäkin voi säkällä olla TRW:n paloja. Sellaiset tuntemattomat jättäisin ostamatta ja hakisin jostain toisesta varaosakaupasta vaikkapa jotain Ferodon peruspalaa tai marmoritiskiltä alkuperäiset.
Jos ei oo valmistajat tuttuja niin sitten menisin johonkin asiantuntevaan varaosakauppaan kysymään suosituksia.
Ite uusin Touraniin jarruromut taakse, ja hinta Motonetin levyille ja paloille taakse oli karvan alta 90 eskoa. V-Golfissa ja Touranissa jokseenkin samat romut on kuitenkin.
Palojen laadusta en osaa sanoa absoluuttista totuutta, mutta "osatoimitus" oli sama kuin marmorilla eli palat, uudet pultit liukutappien päihin sekä kiinnitys/liuku-metallihelyt satulaan. Vajaa tonni ajettu, ja pelaa ihan ok, ei kitise eikä rämise. Levyt ovat olleet suorat.
Vaihdettuna säästö marmorihintaan oli n. puolet.
Jos et itse ole nuita koskaan vaihtanut, niin kannattaa hankkia samalla reissulla motonetistä se M14 XZN palikka ja jarrujen puristus/kiertotyökalu Myös ulosvetäjää jarrulevylle harkitsisin. Sitten vielä toivot että oma pakki sisältää riittävästi erikokoisia sovitteita ja mutkapaloja että ne navan takana olevat pultit saa auki. Itse en saanut... siksi vaihdatin liikkeessä. :P Olivat kuulemma olleet tiukassa.
Palojen laadusta en osaa sanoa absoluuttista totuutta, mutta "osatoimitus" oli sama kuin marmorilla eli palat, uudet pultit liukutappien päihin sekä kiinnitys/liuku-metallihelyt satulaan. Vajaa tonni ajettu, ja pelaa ihan ok, ei kitise eikä rämise. Levyt ovat olleet suorat.
Vaihdettuna säästö marmorihintaan oli n. puolet.
Jos et itse ole nuita koskaan vaihtanut, niin kannattaa hankkia samalla reissulla motonetistä se M14 XZN palikka ja jarrujen puristus/kiertotyökalu Myös ulosvetäjää jarrulevylle harkitsisin. Sitten vielä toivot että oma pakki sisältää riittävästi erikokoisia sovitteita ja mutkapaloja että ne navan takana olevat pultit saa auki. Itse en saanut... siksi vaihdatin liikkeessä. :P Olivat kuulemma olleet tiukassa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa