eli miten sopii 16v kansi pg koneeseen 8v tilalle?mitä menee vaihtoon?muutokseen?g-ahtimen voi jättää laskuista pois koska paketti tulee turbolla.joo,search,ei ehdi......
te ketkä ootte tehny,kertokaa.....??
16v kansi pg koneeseen
Valvoja: ffp jäsenet
ei kovin vaikee... noin minä laitoin... Tai no, käytin kr lohkoa kun ne on yleensä parempikuntoisia... audin männät ja veivit. KR:ssä ja PG:ssä on sama kampura ja yhtä korkea lohko. PG:stä kannentiiviste
-
- -
- Viestit: 100
- Liittynyt: 3.5.2009 8:21
Paljonko tommosista 16v g-moteista on yleensä otettu tehoa irti? Musitelisin, että vw motorsport myllyssä olis ollu 208hp?
Onko kukaan kokeillu noita valmiita settejä?
http://www.bahnbrenner.com/about/15/G60 ... percharged
http://www.rp-motorsport.de/en/g-lader/16vg60-kit.htm
http://www.slstuning.de/eng/g_lader/16vg60/index.php
Onko kukaan kokeillu noita valmiita settejä?
http://www.bahnbrenner.com/about/15/G60 ... percharged
http://www.rp-motorsport.de/en/g-lader/16vg60-kit.htm
http://www.slstuning.de/eng/g_lader/16vg60/index.php
Olikos tuollaisessa projektissa imusarjavisiota? 2.0 löytyy sähkösuuttimilla ja pienellä modauksella vanha kr/pl-imusarja. tai audin 5-mukisesta modifioimalla...
vortexin "virallinen" teholista
vortexin "virallinen" teholista
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1784212-16V-G60-How-to
Männät joudut vaihtamaan sellaisiin missä on venttiilin kolot, nokkahihnan rattaat ja vissiin jotain kannen öljykanaviakin pitää tukkia. Varmaan kaikkea muutakin, tulee se kokonaisen 16v koneen hankkiminen äkkiä helpommaksi...
Männät joudut vaihtamaan sellaisiin missä on venttiilin kolot, nokkahihnan rattaat ja vissiin jotain kannen öljykanaviakin pitää tukkia. Varmaan kaikkea muutakin, tulee se kokonaisen 16v koneen hankkiminen äkkiä helpommaksi...
Pg: lohkoon jos tekee niin 16V kampuran hihnapyörä, audin männät ja veivit niin tulee rutuksi yhdeksän ja venttiilin kolot löytyy suoraan. Vesi ja öljykanavat sopii suoraan. (20v kannen kans ei...) PG:n lohkossa tulee ongelma kun ne on yleensä aina aika kuluneita ja sylinterin yläreunaan tulee rappunen mihin männänrengas pysähtyy. Audin männänrengas on millin tai kaks korkeammalla kun ollaan yläkuolokohdassa. Kaks pg:n lohkoa jotka oon hoonauttanut, ei lähtenyt rappu pois.
Toinen pieni haaste on moottorin huohotus jos on PG alakerta ja KR yläkerta. (KR huohottaa lohkosta ja PG kannesta...)
Toinen pieni haaste on moottorin huohotus jos on PG alakerta ja KR yläkerta. (KR huohottaa lohkosta ja PG kannesta...)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 21 vierailijaa