AFT:n rajoitin

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

horch
-
Viestit: 360
Liittynyt: 24.7.2003 19:57

AFT:n rajoitin

ViestiKirjoittaja horch » 6.8.2010 15:25

Onko tosiaan AFT:ssä rajoitin jo 5000 rpm? Kaverin seatti ei kierrä ku sen 5000 joka jäi vähä ihmetyttään.

Demon
-
Viestit: 1397
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 6.8.2010 19:03

Kyllä itellä AFT:llinen seatti kiertää ilosesti punarajalle :)

horch
-
Viestit: 360
Liittynyt: 24.7.2003 19:57

ViestiKirjoittaja horch » 6.8.2010 19:15

Eli vissiin jossain on vikaa. Mikähän vois olla? Vikoja ei oo vielä luettu.

jyri.h
-
Viestit: 1322
Liittynyt: 4.9.2008 15:28

ViestiKirjoittaja jyri.h » 6.8.2010 19:58

Liekö AFT 74kw 8v 1.6:nen? Joskus törmäsin samaan vikaan -98 Toledossa, vika osoittautui irronneeksi nakutustunnistimen pistokkeeksi. Pistoke kiinni ja taas rokkasi. Tunnistimen pistoke sijaitsi alumiini-imusarjalla olevassa koneessa lohkon etuseinässä, öljysuodatinjalan vieressä.

horch
-
Viestit: 360
Liittynyt: 24.7.2003 19:57

ViestiKirjoittaja horch » 7.8.2010 0:14

Kiitos! Pitää kattoa ku seuraavan kerran piipahdan toverin työnä.

horch
-
Viestit: 360
Liittynyt: 24.7.2003 19:57

ViestiKirjoittaja horch » 9.8.2010 22:05

Eli tällästä anto. Anturiko paskana? Missä moinen anturi mahtaa olla? Tulee takasin heti ku auton käynnistää.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 6K0 906 025 E
Component and/or Version: SIMOS 4S2 3454
Software Coding: 00000
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40)
16-10 - Signal Outside Specifications - Intermittent

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 10.8.2010 20:30

Hall on jakajassa mutta tuskin on anturi rikki. Oireet kuulostaa siltä että ennakot on pielessä. Eli jakajasta ajotus kohilleen ennenku vaihdatte mitään osia.

horch
-
Viestit: 360
Liittynyt: 24.7.2003 19:57

ViestiKirjoittaja horch » 10.8.2010 22:15

Nyt kuulostaa tyhmälle mutta pannaanko jakaja kohdalleen vain kääntämällä merkkiin ajotuslampun kans vai pitääkö jakopäähän tehdä jotain?

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 11.8.2010 0:22

Ei tarvi jakopäähän koskea jos(kun?) siellä on ajotukset kohillaan. En enää tarkkaan muista kun on niin pitkä aika kun tuo asia on viimeks ollu esillä, mut jakajaa kääntämällä ja lampulla kattomalla se onnistuu. Voi olla että toimenpiteen aikana piti olla joku anturin piuha irti tms, mut eiköhän tuo selvinne ku kaivat jonku ohjeen esille tai käytät paikallisella pajalla.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa