G60:n lastu! vakio vai vaihettu jo?
Valvoja: ffp jäsenet
G60:n lastu! vakio vai vaihettu jo?
Eli olen lastua hankkimassa tuohon corroon ja aattelin kuitenkin varmistaa että eihän tuohon ole jo asennettu lastua, eli boksi pois, auki ja kattomaan mitä se on syönyt...
Lastu ilmeisesti löytyy semmosen peltikotelon sisältä ja siinä on päällä teippi jossa numerot:
1 267 356 189 ja
LD27256-25
Olenkohan nyt vaihtamassa oikeaa osaa? Ja onko lastu vakio vai esim. Dopin, ja mistä muuten erottaa virilastun?
Että semmosta tälläkertaa..
Lastu ilmeisesti löytyy semmosen peltikotelon sisältä ja siinä on päällä teippi jossa numerot:
1 267 356 189 ja
LD27256-25
Olenkohan nyt vaihtamassa oikeaa osaa? Ja onko lastu vakio vai esim. Dopin, ja mistä muuten erottaa virilastun?
Että semmosta tälläkertaa..
Kyllä nyt laadukkaassa lastussa kierrostenrajoitin on, eikä se G-lader ole moksiskaan rajoitinta vasten kierrättämisestä, urbaanilegendoja. Jos se moisesta hajoaa niin oli jo aikakin, eli paskana on ollut jo ennen sitä ja oli vain viimeinen niitti mikä olisi muutenkin tullut hetken päästä. Markan lastulla missä ei ole rajoitinta, saa todennäköisesti koneen muutenkin rikki.
Onkohan täällä kellään muulla kokemusta G-ahdetun paukuttamisesta rajoittimelle... Tiedättekö muuten mikä on tehtaankin ohje ahtopaineiden tarkistamiseksi, kaasu pohjaan ja rajoitinta vasten paukuttaminen... En ole tähän päivään mennessä keksinyt oikeen miten se ahdin rasittuu rajoitinta vasten ajamisesta, varsinkaan niinkin pehmeän rajoittimen ajamista vasten mikä G60 ahdetuissa koneissa on.
Niin tosiaan, minullahan oli G60 RS2-modifikaatiolla 65mm pyörällä, kevyt vauhtipyörä koneessa ja lastu. Rajoittajalle paukkui vähän väliä varsinkin talvella, eikä ahdinta ikinä vaihdettu.
Onkohan täällä kellään muulla kokemusta G-ahdetun paukuttamisesta rajoittimelle... Tiedättekö muuten mikä on tehtaankin ohje ahtopaineiden tarkistamiseksi, kaasu pohjaan ja rajoitinta vasten paukuttaminen... En ole tähän päivään mennessä keksinyt oikeen miten se ahdin rasittuu rajoitinta vasten ajamisesta, varsinkaan niinkin pehmeän rajoittimen ajamista vasten mikä G60 ahdetuissa koneissa on.
Niin tosiaan, minullahan oli G60 RS2-modifikaatiolla 65mm pyörällä, kevyt vauhtipyörä koneessa ja lastu. Rajoittajalle paukkui vähän väliä varsinkin talvella, eikä ahdinta ikinä vaihdettu.
Jos lastussa ei tosiaan ole rajoitinta, niin ei missään nimessä kaasua pohjaan, moottorivaurio mahdollisuus helposti. Varovasti nostaa kierroksia ja kokeilee onko siellä rajoitinta, kyllä sen pitäisi olla ennen 7000rpm mikäli lastun tekijällä on yhtään ammattitaitoa ja vastuullisuutta ollut hommassa.
-
- -
- Viestit: 480
- Liittynyt: 23.7.2003 12:54
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa