mk1 cädin korottaminen

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

lape85
-
Viestit: 506
Liittynyt: 29.7.2003 14:46

mk1 cädin korottaminen

ViestiKirjoittaja lape85 » 15.3.2010 15:43

iskari testi näyttää joka kulmassa lähes olematonta, jotenka alusta päivitys olis ajankohtainen. onko kädiin saatavilla minkäänlaista korkeampaa alustaa? takapäähän on helppo, jyrsäsee vaan koropalat pakan ja aksilan väliin pidemmillä u pulteilla, mutta entäs keula?

lape85
-
Viestit: 506
Liittynyt: 29.7.2003 14:46

ViestiKirjoittaja lape85 » 16.3.2010 9:33

mitähän eroa on mk2 ja mk1 etutolpissa?

Janssoni
-
Viestit: 212
Liittynyt: 11.5.2005 21:03

ViestiKirjoittaja Janssoni » 16.3.2010 11:37

Kädilläkin keulan korotuksessa on semmonen juttu, että alkaa vetoakselien sisäpäät ottaan kiinni vaihteiston laippojen kuppien pohjaan, sieltä syö sen peitetulpan puhki ja vaihteistoöljyt menee vetareihin. Jos löytys semmoset alapallot jotka siirtäs napoja pikkusen ulommas niin sitte ei pitäs olla mitään bropleemaa.

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 16.3.2010 13:31

Kakkosen tolpat on pidemmät ja kiinnitysjako nilkkaan hiukan suurempi

Kasikymppi audista löytyy alapalloa missä on sama kartio ja kiinnitys tukivarteen on tarkoitettu säädettäväksi, ykkösen tukivartta joutuu sepittää kun kiinnitys on erilainen


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa