Golf GTI 1.8T Kytkin

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

_GTI_
-
Viestit: 23
Liittynyt: 26.8.2009 11:14

Golf GTI 1.8T Kytkin

ViestiKirjoittaja _GTI_ » 13.3.2010 17:15

Minkälainen kytkin tohon kannattaisi laittaa nyt ku kytkin remontti edessä? Joku mahdollisimman edullinen mutta vähän kestävämpi.

Auto on lastutettu ja kone on 1.8T AGU.

GirlGolfer
-
Viestit: 177
Liittynyt: 7.8.2003 19:09

ViestiKirjoittaja GirlGolfer » 19.3.2010 14:53

Vakio kytkin !! Se kestää aivan hyvin tuon teho lisän ja on mukava ajettava.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 19.3.2010 15:17

Juu, kyllä se vakiokytkin kestää lastutetun 1.8T:n voimat ihan hyvin 200-300tkm matkan. Toki jos haluaa kaksoismassavauhtipyörästä eroon, niin G60 limppu + dieselin asetelma(ja levy?) tai G60+VR6 yhdistelmällä säilyttää vielä tuon vakion tuntuisen mukavuuden.

iConi
-
Viestit: 32
Liittynyt: 23.3.2008 0:25
Viesti:

ViestiKirjoittaja iConi » 19.3.2010 15:21

Itse vaihdoin omaan kolopalloon Valeon kytkinpaketin (yksimassavauhtipyörällä) ja ihan hyvin on pelannut. Tehoja omassa siis noin 195hv/300Nm. Tosin omasta oli mennyt tuo kaksoismassavauhtipyörä ja orggis paketti olisi tullut kohtuullisen hintavaksi.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 9 vierailijaa