Eli olen hankkinut tämmösen projektiin:
http://obi.1g.fi/kuvat/uusi-efi/vw-wastespark-coil.jpg/medium
Tätä puolaa on käsittääkseni käytelty laajalti konsernin tuotteissä 90-luvun läpi? Kiinnostais tietää miten, millä ja missä se on kiinnitetty tehtaan toimesta poikittaiskoneisissa? Ja löytyykö näistä ratkaisua kiinnittää se PG koneeseen?
VW orggis hukkakipinä puolan kiinnike?
Valvoja: ffp jäsenet
Alkupään IV golffeissa ym. poikittaismoottorisissa 1.4 ja 1.6 16v moottoreissa se sijaitsi kannen vaihteiston puoleisessa päässä. Muistaakseni suoraan kannen sivussa kiinni..
1.6 8v moottoreissa se on imusarjan "alla", vaihteiston puolimmaisessa sivussa. Näin myös viime vuosikymmenellä, ei pelkästään 90-luvulla. Puolan alla on erillinen teline, ettei ole kiinni kuumassa lohkossa suoraan.
Uusin malli missä tuota puolaa voi nähdä, on tämä uusi 1.2 TSI, siinä se on "venttiilikopan" tulipellin puoleisella sivulla.
1.6 8v moottoreissa se on imusarjan "alla", vaihteiston puolimmaisessa sivussa. Näin myös viime vuosikymmenellä, ei pelkästään 90-luvulla. Puolan alla on erillinen teline, ettei ole kiinni kuumassa lohkossa suoraan.
Uusin malli missä tuota puolaa voi nähdä, on tämä uusi 1.2 TSI, siinä se on "venttiilikopan" tulipellin puoleisella sivulla.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa