Eli onko eroa kestävyydeltään, kaikki vahvistetut mahtaa olla slamitinki myymää kaukoidän sarjaa..
Mimmonen ero orkkiiksiin lööbröihin?
Passat 99 on kyseessä........
Orkkis vs vahvistettu tukivarsisarja
Valvoja: ffp jäsenet
Käsittääkseni nämä "vahvistetut" on VW-tiskiltä haettuja alkuperäisvaraosia ja ne ovat siis tuotekehityksen saattamana saatu kestäviksi ja jopa Etelä-Suomen takseissa kestäneet 300tkm ilman kolinoita. Eli tiskiltä haettaessa et enää muuta saakaan kuin näitä ns. vahvistettuja. Kiina -sarjat on sitten ihan vaan niitä kiina sarjoja jotka on paskoja! Sanoi tuossa VW:llä töissä ollut asentaja notta muistaakseen 19 eri tyyppiä tuli niitä tukivarsia ennenkuin saivat ne kestämään! :D
Olkaa hyvä ---> http://www.slamit.net/product_info.php? ... ts_id=3886
SAH:lta orkkikset n.800€ kun viimeksi kysyin.
Lemförder ja TSW samoissa hinnoissa mutta ovat orkkisosien toimittajia.
Febi-Bilstein nykyään kait n. 500€/sarja
Slamit:n sarjasta ei omakohtaista kokemusta. Myös Delphin sarjaa saa n.400€:llä
Kiinascheisse sitten alle 400€
Hinta ja laatu kulkevat ihan käsikädessä kun itse olen verrannut Lemförder/Febi-Bilstein/Delphi/noname kiinasarja tarviketorilla.. Omaan Passattiin kun piti tukivarret uusia niin ostin Tepon kautta Febi-Bilsteinit reilu 400€:llä.
Lemförder ja TSW samoissa hinnoissa mutta ovat orkkisosien toimittajia.
Febi-Bilstein nykyään kait n. 500€/sarja
Slamit:n sarjasta ei omakohtaista kokemusta. Myös Delphin sarjaa saa n.400€:llä
Kiinascheisse sitten alle 400€
Hinta ja laatu kulkevat ihan käsikädessä kun itse olen verrannut Lemförder/Febi-Bilstein/Delphi/noname kiinasarja tarviketorilla.. Omaan Passattiin kun piti tukivarret uusia niin ostin Tepon kautta Febi-Bilsteinit reilu 400€:llä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”