Moro,
Kaverilla vm. 02 Bora 1,4l bensakoneella (BCA), jossa ongelmana epätasainen käynti matalilla kierroksilla, joka helpottaa hieman kun kierrokset yli 2000rpm.
Vikakoodeja koneesta löytyi seuraavasti:
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 036 906 032 G
Component and/or Version: ME7.5.10 4411
Software Coding: 00031
Work Shop Code: WSC 16000
Additional Info: WVWZZZ1JZ2W5785xx VWZ7Z0A48140xx
2 Faults Found:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 - -
16686 - Cylinder 2 Misfire Detected
P0302 - 35-00 - -
Tulpat tarkistettiin ja todettiin vielä kunnossa oleviksi ja vaihdettiin samalla 2. ja 3. sylinterin sytytyspuolat päittäin, jolloin antoi saman vikakoodin kolmossylinterille. Tästä päätellen kakkossylinterin puola on tiensä päässä, lukitaanko vastaus?
EDIT: Korjattu typo
Bora -02 1.4l Misfire
Valvoja: ffp jäsenet
Bora -02 1.4l Misfire
Viimeksi muokannut Jimme, 27.12.2009 9:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ok, näinhän se menee =)
Seuraava pulma: Alkuperäinen puola on ETKAn mukaan varaosanrolla 036905100B ja tällä hetkellä myynnissä on uusin versio osanumerolla 036905715F, lueskelin jostain että nuo kannattaisi vaihtaa kaikki kerralla, varsinkin kun 100B on järjestyksessään toinen versio ko. osasta ja välissä on vaatimattomat seitsemän revisiota :) Tietysti hetken varmaan pärjäisi yhdelläkin, mutta on tosiaan selvästi kovin yleinen ongelma, joten tossa säästyisi parhaiten jatko-ongelmilta kun uusii kaikki kerralla, puhumattakaan mahdollisesta yhteensopivuuserosta vanhan ja uuden osan välillä?
Seuraava pulma: Alkuperäinen puola on ETKAn mukaan varaosanrolla 036905100B ja tällä hetkellä myynnissä on uusin versio osanumerolla 036905715F, lueskelin jostain että nuo kannattaisi vaihtaa kaikki kerralla, varsinkin kun 100B on järjestyksessään toinen versio ko. osasta ja välissä on vaatimattomat seitsemän revisiota :) Tietysti hetken varmaan pärjäisi yhdelläkin, mutta on tosiaan selvästi kovin yleinen ongelma, joten tossa säästyisi parhaiten jatko-ongelmilta kun uusii kaikki kerralla, puhumattakaan mahdollisesta yhteensopivuuserosta vanhan ja uuden osan välillä?
Kustannus kaikkien uusimiseen ei ole iso, joten suosittelen. Saapahan mielenrauhaa vähän edes. Itse ostin aikanaan tarvikepuolat, jotka ovat BERU:n tekeleet. Hyvin ovat toimineet ~25tkm tällähetkellä. Hinta taisi jäädä neljälle puolalle alle 100:n nykyrahan jos en ihan väärin muista.
Nuita revisioita lienee tullut sen vuoksi kun ensimmäiset olivat tosiaan hyvinkin susia. Eiköhän ne marmorilla osanne "oikeat" myydä, yhteensopivuuksista en osaa sanoa. Oma alkuperäinen osa oli 100A loppuinen, tosin vaihdoin yhdessä tulppien kanssa varulta nuo käyntihäiriöiden "tappamiseksi".
Nuita revisioita lienee tullut sen vuoksi kun ensimmäiset olivat tosiaan hyvinkin susia. Eiköhän ne marmorilla osanne "oikeat" myydä, yhteensopivuuksista en osaa sanoa. Oma alkuperäinen osa oli 100A loppuinen, tosin vaihdoin yhdessä tulppien kanssa varulta nuo käyntihäiriöiden "tappamiseksi".
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa