audi a4 2.0 tdi CR dpf viritys

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

jorkku
-
Viestit: 44
Liittynyt: 27.6.2005 16:43

audi a4 2.0 tdi CR dpf viritys

ViestiKirjoittaja jorkku » 2.12.2009 15:22

Ei tuli hommattua tommonen audi a4 b8 2.0tdi vm.2008 ja nyt tuli semmonen tunne et tarvis vähä lisää löylyä koneeseen mut onko nyt niin kun tos on toi DPF suodatin niin et lastutuksen lisäks ei paljon muuta sit kannata tehäkkään?onko niin et jos meinais enemmän piristää niin toi DPF pitäisi heittää mäkeen ja onko se ylipäätän mahdollista?vai kuinka?ei oikeen search:lla löytyny tietoo tai sit en osannu käyttää sitä!!!
Viimeksi muokannut jorkku, 8.12.2009 19:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

FIN-Turbo
-
Viestit: 142
Liittynyt: 13.2.2006 23:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja FIN-Turbo » 2.12.2009 16:03

http://www.audiclub.fi/audifinns/showthread.php?t=74742

koneesi taitaa olla common rail- tekniikalla?

jorkku
-
Viestit: 44
Liittynyt: 27.6.2005 16:43

ViestiKirjoittaja jorkku » 2.12.2009 16:05

jep common rail.143 heppanen

jorkku
-
Viestit: 44
Liittynyt: 27.6.2005 16:43

ViestiKirjoittaja jorkku » 3.12.2009 19:58

Mites jos tohon 143 heppaseen vaihtais tos 170 heppasen ahtimen niin saisko siitä sit lastulla ton suunnilleen 200 heppaa vai onks noissa erilaiset noi DPF suodattimet??kun ei huvittas tehä tos suodattimelle mitään!!!

jorkku
-
Viestit: 44
Liittynyt: 27.6.2005 16:43

ViestiKirjoittaja jorkku » 8.12.2009 18:52

Ilmeisesti ei vielä ole hirveästi tietoa/kokemuksia noitten common rail koneiden piristyksestä?No eiköhän niitäkin ajan kanssa ilmesty ja tieto taitoa yleisestikkin.kiitos kuitenkin!

diffas
-
Viestit: 878
Liittynyt: 11.4.2008 14:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja diffas » 8.12.2009 19:08

Eikai siihen koko ahdinta tarvi vaihtaa, nykysiin kuoriin vaan isompaa siipeä, niin pysyy
semmoinen kätevä bolt-on asennuski viel. :)


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa