Käyttöarvoa nostattaa ehdottomastikin eberi kauko-ohjaimella, hyvät valot, suht. hyvä suorituskyky kulutukseen nähden, tarpeeksi jäykkä (säädettävä) alusta, GT-sisusta, kohtalaisen hyvin soivat soittopelit 3-tie Focaleilla, hanskalokeron taakse piiloon asennetulla 4-te vahvistimella, tupla DVB-T -virittimellä ja soittimeen integroidulla navilla. Seatiksi auto on myös kohtalaisen hiljanen matka-ajossa -> auto on äänieristetty suorituskyvyn säilyttämiseksi mahdollisimman kevyesti mutta tehokkaasti kauttaaltaan, katto on vielä "käsittelemättä", maalipinta autossa on pääosin alkuperäinen. Pikkuasia, mutta kuitenkin aikaavievänä projektina vaimennuksien yhteydessä kaikki lukkomekanismit on puhdistettu ja rasvattu huolellisesti hyvän toiminnan takaamiseksi, kaikki saman aikakauden VW/Seat omistajat varmasti ymmärtää toimenpiteen tarpeellisuuden :D
Kuvat kertoo enemmän:



Tekniikkapuolta hoitaa AHU tovereineen DSS Ultime1 (tulossa ultime 2), 12mm bosch, GT2260v, DevilsOwn stage2, 3" sivuputki, R-nokka, NPS-kansi jne. Näillä auto jaksaa tarvittaessa rynnätä 402 metriä 14.03 sekunnin aikaan vähän yli 168km/h loppunopeudella ja 60-120 tattuu noin 4.5 sekunnissa.


Maalipintakin sai aikaisemmin pientä läpikäyntiä 3M:n avulla:






Tuleva talvilook on sitten tällainen::


Kaikki kuluvat osat, kuten nivelet, puslat, laturi, startti, jarrut, akku yms on vaihdettu uusiin ja/tai parempiin, joten eipäs tuossa muuta kuin kovaa ajoa sitten vaan! :)