AGG 2.0 8v ABT-lastu, MKIII farkku

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

puusillimä
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 31.8.2009 14:12

AGG 2.0 8v ABT-lastu, MKIII farkku

ViestiKirjoittaja puusillimä » 31.8.2009 15:42

Mistä löytyy kyseisestä autosta tuo lastu, jos sitä ylipäätään siinä on?

Nimim. tarralastutettuko, vain..?

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 31.8.2009 15:54

Jos siellä on tuollainen halpa nettivaraosassa myytävä teholastu niin vaikutusta ei juuri minkäänlaista.
Lastu löytyy boksista joka on pyyhkijänkoneiston alla, raitisilmasuodattimen vieressä.
Musta muovi joka on tuulilasin alareunassa, sitä raottamalla näkyy noi jutut.
Boksi on alumiininen laatikko johon menee iso musta liitin.

taggis
-
Viestit: 1691
Liittynyt: 8.8.2006 20:55

ViestiKirjoittaja taggis » 31.8.2009 16:19

Ja se liitin on muovisella "luistilla" kiinni... ei lähde väkivalloin repimällä :D

taggis
-
Viestit: 1691
Liittynyt: 8.8.2006 20:55

ViestiKirjoittaja taggis » 31.8.2009 18:24

Ei ole kummoista iloa muutenkaan, alavääntöä saattaa tuoda jonkunverran lisää. Itse ihan mielenkiinnosta laitoin vakiolastun omaani paikoilleen. Enkä jaksanut viripalikkaa enää takaisin laittaa. Sytytysennakon muuttamiseenhan nuo perustuu ja yleensä alkaa olla myös tarpeellista käyttää noiden lastujen kanssa 98-oktaanista, alkaa olemaan nakutus aika lähellä.

puusillimä
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 31.8.2009 14:12

ViestiKirjoittaja puusillimä » 14.9.2009 15:11

Kiitoksia vinkeista, mut enpä oo kuitenkaan jaksanut tarkistaa löytyykö tuosta katiskasta mitään lastua...

Okataaniluvun vaihto 98:iin vaikutti todella paljon, alkas meinaan kone käymään paljon siistimmin, koska kilkutteli toisinaan aika ikävästi tuolla 95:lla.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa