Elikkä sellasia ongelmia olisi:
nykii/tärisee 2000rpm kohdalla eniten vedättäessä, ja sit sellanen ilmaantu samaan aikaan et tankkiin tekee painetta aika lailla, laakkosella taas osasivat vaihtovat vetoakselit molemmat ja vaihdelaatikon... vika ei nyt niissä sit ollut, tandem pumppulta mittasivat paineen yli 9 bar
autohan oli t5 vm 06 autamaatti ja 2.5 131hv ajettu 395tkm
T5 Transporteri ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
Tässä jotain saman suuntaista, mutta ilman ratkaisua:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p=63 ... ht=#631321
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p=63 ... ht=#631321
Samanlaisia oireita ainakin meilläpäin on saatu kuriin juurikin tandemin uusinnalla. Eihän myöskään pumpulla ole vuotoa ulospäin? Toki suuttimien tiivisteet on yksi vikapaikka, sekä noilla kilsoilla vika voi olla vaikka molemmissa. Paha sanoa varmuutta. Se vain kylläkin on koettu, ettei polttoainepaineissa tarvi olla suurta heittoa ohjearvoista alaspäin, jonka jälkeen on ongelmia tietynlaisessa ajotilanteessa.
Mahtaako teillä olla myös sitten sitä vikaa että aamulla ei meinaa lähtee oikein hyvin käyntiin.Vaihdoin autooni nokkaaksilan niin minulle tuli näitä samoja ongelmia kuin teillä ,voisiko se johtua jostain suuttimien säädöistä ? pumppusuutimissa on jotku säätö ruuvit ,heiluttaa sitä suutinta. mitenkä mahdetaan välykset säätää ja paljonko välykset pitää olla.?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa