mistä eatoniin löytyy pienempää ahdin pyörää? joku 60mm? kyseessä eaton m45.
nyt on joku 80mm hihnapyörä ja ahdot ei nouse kunnolla..
eikös ton eatonin pitäs toimi samanlailla kun G ahdin että imusarjasta tuleva paluuputki ahtimen imupuolelle?
corrado eaton
Valvoja: ffp jäsenet
Jatketaan vanhaan topikkiin kun en haulla löytänyt vastausta.
Ongelmana on huono kaasuun vastaaminen. Siis lähtee hyvin käymään, mutta ottaa huonosti kierroksia. Autoon on vaihdettu G60 ahtimen tilalle katon M45. Polttoaineen kulutus huitelee maantiellä reilussa 15l/100km, eli tuntuu saavan kyllä löpöä. Ahtomittari näyttää parhaimmillaankin vain 0,4 bar ja tuntuu, että mitä enemmän tulee ahtoa sitä huonommin kulkee. Olisiko kattipönttö tukossa? Lambda viastakin oli jossain puhetta, sekä mahdollisesta imu vuodosta
Ostin auton tuossa kunnossa, enkä tarkemmin tiedä mitä on tehty. Moottori ei tunnu kilisevän, eikä kolisevan, eli muuten teknisesti kone tuntuisi ehjältä.
Auttakaa miestä mäessä!
Ongelmana on huono kaasuun vastaaminen. Siis lähtee hyvin käymään, mutta ottaa huonosti kierroksia. Autoon on vaihdettu G60 ahtimen tilalle katon M45. Polttoaineen kulutus huitelee maantiellä reilussa 15l/100km, eli tuntuu saavan kyllä löpöä. Ahtomittari näyttää parhaimmillaankin vain 0,4 bar ja tuntuu, että mitä enemmän tulee ahtoa sitä huonommin kulkee. Olisiko kattipönttö tukossa? Lambda viastakin oli jossain puhetta, sekä mahdollisesta imu vuodosta
Ostin auton tuossa kunnossa, enkä tarkemmin tiedä mitä on tehty. Moottori ei tunnu kilisevän, eikä kolisevan, eli muuten teknisesti kone tuntuisi ehjältä.
Auttakaa miestä mäessä!
Jatketaan vanhaan topikkiin kun en haulla löytänyt vastausta.
Ongelmana on huono kaasuun vastaaminen. Siis lähtee hyvin käymään, mutta ottaa huonosti kierroksia. Autoon on vaihdettu G60 ahtimen tilalle katon M45. Polttoaineen kulutus huitelee maantiellä reilussa 15l/100km, eli tuntuu saavan kyllä löpöä. Ahtomittari näyttää parhaimmillaankin vain 0,4 bar ja tuntuu, että mitä enemmän tulee ahtoa sitä huonommin kulkee. Olisiko kattipönttö tukossa? Lambda viastakin oli jossain puhetta, sekä mahdollisesta imu vuodosta
Ostin auton tuossa kunnossa, enkä tarkemmin tiedä mitä on tehty. Moottori ei tunnu kilisevän, eikä kolisevan, eli muuten teknisesti kone tuntuisi ehjältä.
Auttakaa miestä mäessä!
Niin ja siiten piti vielä kysyä tuosta nopeasta moottorin lämpenemisestä. Onko ominaisuus näissä ahdetuissa vai voisiko olla kyse tukkoisesta putkistosta?
Lämmöt kyllä pysyy hyvin kurissa, mutta nolla kelilläkin lämpeää tosi nopeasti normi lämpöön.
Ongelmana on huono kaasuun vastaaminen. Siis lähtee hyvin käymään, mutta ottaa huonosti kierroksia. Autoon on vaihdettu G60 ahtimen tilalle katon M45. Polttoaineen kulutus huitelee maantiellä reilussa 15l/100km, eli tuntuu saavan kyllä löpöä. Ahtomittari näyttää parhaimmillaankin vain 0,4 bar ja tuntuu, että mitä enemmän tulee ahtoa sitä huonommin kulkee. Olisiko kattipönttö tukossa? Lambda viastakin oli jossain puhetta, sekä mahdollisesta imu vuodosta
Ostin auton tuossa kunnossa, enkä tarkemmin tiedä mitä on tehty. Moottori ei tunnu kilisevän, eikä kolisevan, eli muuten teknisesti kone tuntuisi ehjältä.
Auttakaa miestä mäessä!
Niin ja siiten piti vielä kysyä tuosta nopeasta moottorin lämpenemisestä. Onko ominaisuus näissä ahdetuissa vai voisiko olla kyse tukkoisesta putkistosta?
Lämmöt kyllä pysyy hyvin kurissa, mutta nolla kelilläkin lämpeää tosi nopeasti normi lämpöön.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 16 vierailijaa