Sisustus tarrat ( eli puujäljitelmät)

Kaikki auton sisustaan ja autohifiin liittyvät aiheet.

Valvoja: ffp jäsenet

-jarkko-

Sisustus tarrat ( eli puujäljitelmät)

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 10.3.2009 11:46

Kiinnostais nuo koetaulun tarrasarjat joita saa sekä väreinä että puujäljitelminä mutta onko kellään tietoa Completoksen myymistä CFC -paneliteippisarjasta että onko tavallista ohutta tarraa vai paksumpaa muovista?
Toinen malli on VIP -sarja: http://www.nettiosa.com/product_details.php?p=164

Pellikka
-

ViestiKirjoittaja Pellikka » 10.3.2009 14:57

Olikohan 3,95 vai 4,95 metri värisilmässä ja vaikka mitä kuvioo ja sävyjä, eli löytyy mieleinen "puulaji". Jos kiinnostaa näpertää.

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 11.3.2009 8:22

Joo kyllähän valmista tarraa saa mutta nyt kiinnostaa että onko tuo Completoksen malli sama kun tarvikeliikkeen myymä joka siis paksumpaa tavaraa.

miguel
-

ViestiKirjoittaja miguel » 12.3.2009 12:35

Ainakin prewoodec valmistaa noita valmiiksi leikattuja paksuja tarra sarjoja, niitä myy useampi firma suomessakin. Itse tilasin joskus aikanaa muistaakseni kiiltovaunusta ja kesti hyvin ja oli helppo asentaa.

http://www.prewoodec.de/

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 13.3.2009 11:27

Joo tuo Oinonen myy noita prewoodecin sarjaa mutta onko Completoksen myymä samanlainen? Completoksella olis pähkinäpuu tarjouksessa......
Aikoinaan kun noi sarjat tuli markkinoille ei ainakaan mersuun ollut kun 1 valmistaja.

miguel
-

ViestiKirjoittaja miguel » 13.3.2009 12:05

Tästä on jo useampi vuosi kun itse katselin noita ja mulla on sellainen muistikuva että nuo oliko se valmistaja VIP tekemät paneelit oli jonkun verran ohuempaa materiaalia.

Eli tuo Prewoodec on varmaan se parin millinpaksuinen tarra mitä haet ja sanoisin että tuo VIP on muistaakseni sellainen millin paksu(voin kyllä muistaa väärin), eli hieman normaali tarrakalvoa paksumpi.

-jarkko-

ViestiKirjoittaja -jarkko- » 13.3.2009 12:53

No ei tuosta CFC -merkkisestä sarjasta ole kellään tietoa?

Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”