Outoja tarjouksia nettiauto.com:ssa olevasta ajoneuvosta

Kaikki auto ja liikenne jutustelut joita varten ei ole omaa kanavaa...

Valvoja: ffp jäsenet

olart78
-

Outoja tarjouksia nettiauto.com:ssa olevasta ajoneuvosta

ViestiKirjoittaja olart78 » 3.2.2009 14:44

Onko mullle tullut tällasia tarjouksia nettiautossa myynnissä olevista ajopeleistä.

--------------------------------------------------------------------------------

Arvoisa xxx,

Paul Mason haluaisi ostaa ajoneuvosi: xxxxxx

Ajoneuvon rekisterinumero : xxxxxx

Viesti :
Hyvää päivää,
Olen Paul Mason nimen, olen kiinnostunut ilmoituksesi ja haluaisin tietää, jos sinulla on vielä se saatavilla ja myös haluaisin tietää finnal myyntihinta.

Terveisin

Good day,
I'm Paul Mason by name, I am interested in your advert and i would like to know if you still have it available and also will like to know the finnal selling price.

Regards

Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: Paul Mason

Puhelinnumero : 447943734556

Sähköpostiosoite : [email protected]

Kiitos,
Nettiauto.com

-------------------------------------------------------------------------

Ja vähän ajan päästä toinen viesti:

--------------------------------------------------------------------------

Hei.
Kiitos nopeasta vastauksesta kohti selvittämistoimia. Olen todella tyytyväinen nykyistä tilaa ja hinta kuten te.

Olen noin kaksi asiakkaani, joka on kiinnostunut kohteen yksi heistä olivat vastanneet hyvin myönteisesti, ja hän on valmis lähettämään maksun sinulle.

Olen lisännyt minun komission ja Lähetyskustannukset maksut teidän lähtöhinta, Määrät, jotka on ennen teidän pyytää hinnan maksaminen olisi siirtää minut meriliikenneyhtiön maksut ja minun provisio.

Olen ymmärtänyt, että maksu selvää ennen järjestäminen on pick-up ja shippment on kohteen. Älä vaivaudu itse noin shippments, i järjestämään laivaajan, jotka tulevat teidän sijainti meriliikenneyhtiön.

Ystävällisesti antaa minulle seuraavat tiedot alla niin, että aion antaa oman asiakkaan lähetetään maksu teille ja aion myös välittämään osoitteesi merenkulkualan yritys, siten, että se on teille siitä shippment heti, kun maksu tyhjentää sinun pankkiin.

Maksutiedot:
1). Sinun Koko nimi .... joka haluat sekillä?
(2). Sinun täydellinen osoite .... jos sekki tulee lähettää?
(3). Your Mobile & Home Puhelin #..... soi teitä olisi incase i dont pääsy minun tietokone?

Heti kun saan tämän details aion varmistaa, että saat maksun 3-4 työpäivän kuluessa. Haluan teidän ymmärtävän, että kaikki voitto i tehdä tästä liiketoimesta miten voin käyttää ansaita elantonsa. Hope kuulla teiltä mahdollisimman pian.
Terveisin.

Hello. Thanks for your swift response toward the inquiry. I am really pleased with the present condition and the price as stated by you.

I have about two of my clients who has interest in the item one of them had responded very positively and he's ready to send payment to you.

I have added my Commission and Shipping charges to your asking price, Any amount that is above your asking price on the payment would be transfer to me for the shipping charges and my commission.

I understand that the payment will clear first before arranging for the pick-up and shippment of the item. Do not bother yourself about shippments, i will arrange with the shipper that will come to your location for the shipping.

Kindly provide me with the following details as below so that i will instruct my client to mailed the payment to you and i will also forward your address to the shipping firm, so as to contact you for the shippment as soon as the payment clears from your bank.

PAYMENT INFORMATION:
1). Your Full Name....which you want on the cheque?
(2). Your Full Address....where the cheque will be send to?
(3). Your Mobile & Home Phone#.....to ring you on should be incase i dont access my computer?

As soon as i recieve this details, i will ensure that you recieve payment in 3-4 working days. I want you to understand that any profit i make from this transaction is how i use to earn a living. Hope to hear from you asap.
Regards.

-------------------------------------------------------------------

Vieläkö tämä on näitä shekkihuijauksia, joita on ollut jo joskus pari vuotta sitten.

[url]http://www.nettiauto.com/viewArticle.php?id=141&content=more&PN[0]=all_art&PL[0]=listAllArticle.php[/url]

Una
-

ViestiKirjoittaja Una » 3.2.2009 14:46

Yllättävän hyvää suomea saatu aikaiseksi jollain kääntäjällä, ainakin tuon ensimmäisen viestin osalta. Eiköhän tuo kusetusyritys kuitenkin ole.

lukkari
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 3.2.2009 14:48

aion myös välittämään osoitteesi merenkulkualan yritys, siten, että se on teille siitä shippment heti, kun maksu tyhjentää sinun pankkiin.

Pikkaisen alkoi jo naurattamaan.

H. Jormalainen
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 3.2.2009 15:32

Onkos shekin katteen selvittäminen maksullista?

Pyydä shekki etukäteen ja varmista kate. Tai tilisiirtona.

E: Tai pyydä muuten vaan shekki etukäteen ja palaa parin päivän päästä asiaan että "ei katetta" vaikket olis mitään asialle tehnykään :)
Viimeksi muokannut H. Jormalainen, 3.2.2009 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Loputon Viha
-

ViestiKirjoittaja Loputon Viha » 3.2.2009 15:39

Ei muuta ku homma tulille ja samaan konkkaan tilaat multa satasella ohjeet miten saada kikkeliin lisää kokoa =)

Thorgen
-

ViestiKirjoittaja Thorgen » 3.2.2009 15:55

Laitat IBAN-tilinumeron maililla takaisin ja tuumaat että tuonne kun syöttää rahaa niin herra voi järjestää auton noudon haluamallaan tavalla.

Hes-su
-

ViestiKirjoittaja Hes-su » 3.2.2009 16:12

Jep shekkihuijarilta vaikuttaa... taitaa kaverin kiinnostus lopahtaa, kun mainitset hyväksyväsi ainoastaan käteisen tai tilisiirron =)

Tai pyydä muuten vaan shekki etukäteen ja palaa parin päivän päästä asiaan että "ei katetta" vaikket olis mitään asialle tehnykään :)

Tuokin vois olla kiva kokemus saada isonumeroinen shekki ;) vaikkakin katteeton....

ahu
-

ViestiKirjoittaja ahu » 3.2.2009 17:08

Kerran laitoin tuollaiselle huijarille tilinumeroni, mutta jostain syystä ei rahoja näkynytkään tilillä=)

Sebastian
-

ViestiKirjoittaja Sebastian » 3.2.2009 17:16

Eika isiinä mitään menetä jos pyytää lähettämään shekin, onhan se hienon näköinen seinällä joku nigerian pankin isolle summalle kirjoitettu shekki. =D

Salmi
-

ViestiKirjoittaja Salmi » 3.2.2009 20:17

Loputon Viha kirjoitti:Ei muuta ku homma tulille ja samaan konkkaan tilaat multa satasella ohjeet miten saada kikkeliin lisää kokoa =)

^Repesin ;)

Mutta joo, itse en lähettäisi mitään moiselle Masonille, edes "koriste shekin" toivossa, vaan jättäisin omaan arvoonsa vastaavan automaatti masiinan väkertämän tarjouksen..

Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”