Kaksoismassa -> kiinteä vauhtipyörä. (1.8T / G60)

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Lehtilä
ffp jäsen
Viestit: 5032
Liittynyt: 17.7.2003 23:35

Kaksoismassa -> kiinteä vauhtipyörä. (1.8T / G60)

ViestiKirjoittaja Lehtilä » 2.10.2008 11:09

Onko vaihtokelpoinen suoraan?
Toisinsanoen, sopiiko kaksoismassapyörälliseen tarkoitettu levy ja asetelma kiinteään vauhtipyörään?

Kumpi asetelma on tiukempi, 1.8T vai G60?

Entäpä onko olemassa jotain suuntaa antavaa suhdetta, paljonko enemmän kytkimeen saa pitoa pelkän levyn vaihdolla esim. 4-lapaiseen sintteriin jos asetelman säilyttää vakiona?

Teemu M
-
Viestit: 1964
Liittynyt: 12.12.2003 12:44

ViestiKirjoittaja Teemu M » 2.10.2008 11:25

Itsellä oli ennen G60 vakio asetelma+4-lapainen sintteri-yhdistelmä niin se ainakin kesti 400nm väännöt. En kyllä tiedä että olisiko kestänyt enemminkin vääntöä, mut vaihdoin kuitenkin asetelman jykevämpään.

Lehtilä
ffp jäsen
Viestit: 5032
Liittynyt: 17.7.2003 23:35

ViestiKirjoittaja Lehtilä » 2.10.2008 23:09

Osaako joku sanoa tuohon asetelmien voimaan jotain?
1.8T vai G60 jäykempi?


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 44 vierailijaa