golf 2gt vm.89
Valvoja: ffp jäsenet
golf 2gt vm.89
käyttäjä kokemuksia kyseisestä autosta kaipailisin.
-onkos helppo dieselöidä,tarvittavat muutokset,dieselveron määrä?
-kalliita ja hankalia vikoja?
-mitä eroa gt-mallissa verrattuna cl-malliin?
-onkos helppo dieselöidä,tarvittavat muutokset,dieselveron määrä?
-kalliita ja hankalia vikoja?
-mitä eroa gt-mallissa verrattuna cl-malliin?
Jatketaan listaa..
GT:ssä matalampi alusta, taka-akselilla vakaaja, etujarrut jäähdytetyt. Etuvakaajakin saattaa olla paksumpi kuin normi 1.8:ssa, muissa perusgolfeissa etuvakaajaa ei olekaan.
Etupenkit taitaa olla erilaiset, takaluukun yläreunassa lippa ja takaikkunan kehys mustalla teipillä kehystetty kuten GTI:ssä sekä kyljen pokkauksessa harmaa raita. Keulassa taisi olla tuplavalot.
GT:ssä matalampi alusta, taka-akselilla vakaaja, etujarrut jäähdytetyt. Etuvakaajakin saattaa olla paksumpi kuin normi 1.8:ssa, muissa perusgolfeissa etuvakaajaa ei olekaan.
Etupenkit taitaa olla erilaiset, takaluukun yläreunassa lippa ja takaikkunan kehys mustalla teipillä kehystetty kuten GTI:ssä sekä kyljen pokkauksessa harmaa raita. Keulassa taisi olla tuplavalot.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
1.6 on myös ilman etuvakaajaa.
Dieselöinti suht simppeliä, mylly vaan vaihtoon ja tankista liemet vaihtoon. Pumpun solenoidille virta virtalukon kautta ja hehkut pitää viritellä toimimaan, helpointa omalla katkasijalla jos ei huvita sähköjen kanssa enempikin säätää. Sen pumpun johdonkin taitaa helpoiten saada jostain puolan johdosta jatkettua, mihin tulee virta kun virrat käännettynä päälle. Olettaen että dieselmoottori mk2 oma mekaanisella pumpulla, tdi:t sunmuut omilla pumpuillaan vaatii jo hivenen enemmän perehtymistä.
D-vero jotain ~320€ luokkaa.
Kallein/hankalin vika GT:ssä on varmastikin takalevyjarrujen täydellinen remontointi. Rumpujarrut paljon käyttäjäystävällisemmät (lue, halvemmat/helpommat rempata), joskaan eivät nekään ikuiset ole.
Dieselöinti suht simppeliä, mylly vaan vaihtoon ja tankista liemet vaihtoon. Pumpun solenoidille virta virtalukon kautta ja hehkut pitää viritellä toimimaan, helpointa omalla katkasijalla jos ei huvita sähköjen kanssa enempikin säätää. Sen pumpun johdonkin taitaa helpoiten saada jostain puolan johdosta jatkettua, mihin tulee virta kun virrat käännettynä päälle. Olettaen että dieselmoottori mk2 oma mekaanisella pumpulla, tdi:t sunmuut omilla pumpuillaan vaatii jo hivenen enemmän perehtymistä.
D-vero jotain ~320€ luokkaa.
Kallein/hankalin vika GT:ssä on varmastikin takalevyjarrujen täydellinen remontointi. Rumpujarrut paljon käyttäjäystävällisemmät (lue, halvemmat/helpommat rempata), joskaan eivät nekään ikuiset ole.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Oikein käytettynä mallin takajarrut kestää murheitta todistetusti -90...-07 ajan ja 280 tkm :)
Eikö tuosta löydy GTD jota ei tarvitsisi dieselöidä ja muuten vastais toivottua? Vaiks tommonen?
Eikö tuosta löydy GTD jota ei tarvitsisi dieselöidä ja muuten vastais toivottua? Vaiks tommonen?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
no joo,eipä taida olla olemassa sellaista autoa jossa ei laittoa olisi,tuppaa vaan tulla kalliiksi tuollaiset remontit verrattuna auton hankinta hintaan.mitäs virkaa tuo ajotietokone oikein hoitaa,konehan on kuitenkin kaasarilla?onkos katsurilla mitään sitä vastaan kun dieselmotti tulisi vm.83 caddystä ja golf on kuitenkin vm.89,dieselin turbotuskaan tuottaa ongelmia kun kerran levyt takana?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa