Elikkkäs kyseessä Vm.01 1.8T passat, joka yks kaks kesken ajon alkoi nykimään,tyhjäkäyntikierrokset nousivat n.400rpm korkeammiksi, eikä kierrokset nouse yli 4500rpm/min. Mittaristossa palavat moottorinvika ilmoitus valo(OPC) sekä keltainen moottorinkuva yhtäjaksoisesti(minkä pitäisi ilmeisesti ilmoittaa esim. viallisesta lambda anturista). Joten vein auton liikkeeseen,jossa luettiin vikakoodit (P0012,P0321,P0322),näistä jokin ilmeisesti kertoo viallisesta kampiakselin tai nokka-akselin tunnistimesta? Elikkä tietokoneen ja auton tiedot ovat ristiriitaisia... Kysymys kuuluu onko jollain omakohtaisia kokemuksia vastaavasta tai onko jommankumman anturin vioittuminen tyypillistä kyseiselle moottorille ja missä vaiheessa? autolla ajettu 150tkm.
Kiitos mahdollisista vinkeistä!
VW Passat 1.8T Moottoriongelmia!
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa