Ajatuksena on pyörinyt jo jonkin aikaa nykyisen käyttöpelin piristäminen. Kyseessä -92 Vento 2E-koneella.
Mielessä pyörineet vaihtoehdot:
3. Ahtaminen
2. Koneenvaihto
1. Nykyiseen mosaan bolt-on -osaa, mm. jyrkempi nokka, hengityksen parantamista..
Mielipiteitä ja perusteluja, mitä tekisitte?
2E koneen piristäminen, vinkkejä kaivataan
Valvoja: ffp jäsenet
Vähäpäästöinen, vaparikone = ahtaminen -> VTT, nokkien sun muiden vaihto ja toivoa, että menee päästöistä läpi tosin mitään hirmu tehoja tuskin päästöjen rajoissa saadaan.
Koneen vaihto esim. AGU A3 audista tai GTI neloskoppasesta ja ei tarvi VTT:n testejä ja viripotenttiaalia paljon enemmän.
Tässä oma näkemykseni muut antakoot lisää :)
Koneen vaihto esim. AGU A3 audista tai GTI neloskoppasesta ja ei tarvi VTT:n testejä ja viripotenttiaalia paljon enemmän.
Tässä oma näkemykseni muut antakoot lisää :)
Perusturbotus olis se mieluisin, mutta lupien kanssa en jaksa alkaa tappelemaan. Ilokaasua rrkele, siihen ei tarvi lupia kysellä.. ;)
Onko kellään kokemusta millaista tehonlisää saa nokan vaihdolla ja hengityksen parantamisella? Ja millaista nokkaa kannattaa katsella? Ainoat virikokemukset on ilmajäähyistä, ja ne on ihan oma maailmansa.. :)
Onko kellään kokemusta millaista tehonlisää saa nokan vaihdolla ja hengityksen parantamisella? Ja millaista nokkaa kannattaa katsella? Ainoat virikokemukset on ilmajäähyistä, ja ne on ihan oma maailmansa.. :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa