kyseessä on vuoden -87 16v gti.
Aamusin kun lähtee liikkeelle jää moottorin lämpötilan valo vilkkumaan koko työmatkaksi...Yleensä ikun lähtee töistä pois valo sammu "normaalisti" muutaman välähdyksen jälkeen... Lämpömittari toimii itsessään hyvin.
Ja ajotietokone takertelee...kaikki lukemat tallentuvat ja päivittyvät niinkuin pitää....mfa-nappia painettaessa ei monesti tapahdu mitään... tai nyttemin melkein joka reissulla jää näyttö jumiin... vai onko nappi vain rikki?
mk2 mittaristossa tapahtuu outoja...
Valvoja: ffp jäsenet
itsellä oli samanlainen vika tuossa viikolla vieläki. jatkui useamman kuukauden mutta meni hermot ku kiekkamittari alkoi temppuileen.. käytin sitten sitä alakoteloa pois että näin johtosarjan ja syyllinen oli siinä liittimessä ku se oli irronnu rungosta ja heilu piirilevyn varassa vapaana. naksautin takasin paikalle niin nyt taas toimii.. en tiedä sit että onko sama syy
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
Itellä samanlainen kippo kun ketjun alottajalla. Kulutus näyttää jotain 6 litraa matka-ajossa. sen nyt jotenkin voi uskoa muttakun täydellä tankilla pääsee joku 400+km niin jossain on kyllä vikaa... Samoin öljyn lämpö tuntuu olevan aika korkealla kun normi ajossa on siinä joku 103 astetta. En kyllä usko että pitää paikkansa kun seisoo jonku puolikin tuntia nii saattaa silti näyttää vielä 100 astetta.
Ei vaan oo tullu koskaan mieleenkään että kuinka kuumaa öljy normiajossa on?? Tuntuu vaan tuo reilu 100 asteinen aika korkealta.
Ei vaan oo tullu koskaan mieleenkään että kuinka kuumaa öljy normiajossa on?? Tuntuu vaan tuo reilu 100 asteinen aika korkealta.
Missä on muuten toi anturi joka herättää ton vilkkuvan valon lämpömittarissa?
Olikohan se nyt niin että se on paisuntasäiliössä. Kun se valohan alkaa vilkkua kun nesteiden pinta laskee riittävän alas.
Samoin öljyn lämpö tuntuu olevan aika korkealla kun normi ajossa on siinä joku 103 astetta. En kyllä usko että pitää paikkansa kun seisoo jonku puolikin tuntia nii saattaa silti näyttää vielä 100 astetta.
Ei vaan oo tullu koskaan mieleenkään että kuinka kuumaa öljy normiajossa on?? Tuntuu vaan tuo reilu 100 asteinen aika korkealta.
Mun golfissa ne lämmöt pyörii siellä 95-100 hujakoilla.
Noi lukemat ei aina pidä kyllä ihan paikkaansa. Tuossa mun Corradossa öljynlämmöt pyörii siellä 115-120 lukemissa missä ei oikein ole järkeä.
Palaa sivulle “Sisusta & Autohifi”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa