1,8cl -> 1,8gli
Valvoja: ffp jäsenet
1,8cl -> 1,8gli
elikkäs oon laittamassa konetta tuosta -86 jenkkimallin gli jetasta tuohon toiseen jettaan ja kone on siis 8v gt k-jetronic. mitä eroa on sähköillä näissä autoissa tekniikan vastaan ottaja siis -90 cl jetta 1,8
Varmaan aika paljon.. K-Jetti käyttää korkeapaineista polttoainepumppua (6-7bar?) kun taas monojetin/motronicin paineet lienee jossain 1.5 hujakoilla. Liekö pumput samassa paikassa autoa?
Yksipiste ruiskuun tulee yksi moninapaliitin yksikön kylkeen ja toinen kaasuläppäanturille. Boksit on taatusti erilaiset, niiden johdotusta en osaa veikata, ja onko K-jetissä ylipäätään mitään ohjausyksikköä määränjakajan lisäksi? Sytkäboxit saattaa olla vaihtokelpoiset, K-jettiin tarvitaan lisäksi johtimet mm kylmäkäynnistyssuuttimelle, sille ohjausvirta koneen kyljessä olevasta lämpökytkimestä joten aika savotta on jos sulla ei ole kokonaista autoa josta ottaa kaikki tarvittava.
Lisäksi ongelmaksi muodostuu vähäpäästöisyys, -90 Jetta on kattipeli joten moottorinluovuttaja pitäisi olla KE-Jetronicilla varustettu 89->malli. Jenkkimallin moottori voi tälläinen ollakin.
Yksipiste ruiskuun tulee yksi moninapaliitin yksikön kylkeen ja toinen kaasuläppäanturille. Boksit on taatusti erilaiset, niiden johdotusta en osaa veikata, ja onko K-jetissä ylipäätään mitään ohjausyksikköä määränjakajan lisäksi? Sytkäboxit saattaa olla vaihtokelpoiset, K-jettiin tarvitaan lisäksi johtimet mm kylmäkäynnistyssuuttimelle, sille ohjausvirta koneen kyljessä olevasta lämpökytkimestä joten aika savotta on jos sulla ei ole kokonaista autoa josta ottaa kaikki tarvittava.
Lisäksi ongelmaksi muodostuu vähäpäästöisyys, -90 Jetta on kattipeli joten moottorinluovuttaja pitäisi olla KE-Jetronicilla varustettu 89->malli. Jenkkimallin moottori voi tälläinen ollakin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa