Joku varmaan osaa auttaa mua kyseisessä asiassa...eli en jostain syystä saanut omaa evry-viritelmää toimimaan...
Eli otin polttoaineen lämpötila-anturin liittimen irti ja laitoin liittimen siihen päähän mistä lähtee pari sähköjohtoa vastuksen (220 ohmia). Tökkäsin sen vain sinne liittimien "leukojen" väliin. Tietenkin vastuksen jalat eri puolille! :) Olenko ymmärtänyt ja tehnyt jotain väärin kun ei tuntunut tulevan lisää potkua? Siihen polttoainelinjan puoleiseen liittimeenhän ei tarvi koskea?
Olen yrittänyt ettiä netistä kyllä tietoa lisää mutta ei vissiin mun taidoilla löydy mitään fiksua! :)
Ja auto oli Skoda Octavia 2.0 TDI -04 258tkm.
2.0 TDI evry-mod
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 693
- Liittynyt: 27.2.2005 20:51
- Viesti:
Minä kätin dynossa, tuli 2hp ja 10nm.. tasan samat arvot kuin uutena oli vakiona.
Vastus arvo on "tapissaan" olisikohan naftan lämpö arvona 129.6C jos maksimi on 130C.
0-100 Kiihtyvyyteen vaikutti 0.4s.
Vakiona 8.8s ja evryllä 8.4s.
Pito rajoittaa varmaan muutaman kymmenyksen sekä vakiona että evryllä.
Vastus arvo on "tapissaan" olisikohan naftan lämpö arvona 129.6C jos maksimi on 130C.
0-100 Kiihtyvyyteen vaikutti 0.4s.
Vakiona 8.8s ja evryllä 8.4s.
Pito rajoittaa varmaan muutaman kymmenyksen sekä vakiona että evryllä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa