Morjes!
Tuli tossa ostettua muutama vikko sitte ostiskon mukainen pasuuna...
ilmeni sellanen vika et kerran viikossa täys kiihdytys loppuu jonnee 120km/h paikkeille...
alkoin vaan hyytyä kuin ei olis saannu tavaraa konelle ja lopputulos oli huima
formula savu ulos putkista (vaaleaa savua ja kävi henkeen pirusti...?)
olin ihan varma et turbo sano ittesä irti.. no odotin hetken ja laitoin auton käyntiin ja
kas kummaa ei mitään vikaa??? joten missä vika?
vaihdoin löpösuodattimen ja sieltä tuli noin 1/2 desia vettä sun muuta litkua löpön lisäksi..
sitten tänään huomaisin että ilmaputsari on ihan finaalissa putsasin sen ja auto oli kuin uusi.
(mistä k&n vapari setti vakio pöntön tilalle??)öljytkin tuli vaihdettua.
huomasin sellaisen että kun auto alkaa hyytyä niin kääntää virran pois ja saman tien takas
niin vika katoaa???
ISO kiitos kaikille jotka viitsivät vastata! :)
2.5tdi 4M vm.02 vedot katoaa
Valvoja: ffp jäsenet
Ahtaisiko lie liikaa? Eli toisinsanoen ahtimen ohjainsiivet jumittaa. Lie jo kuitenkin taivalta kertynyt mittariin? Itselläni käy samallailla sillointällöin. Johtuu siitä, että itselläni ecussa oleva map-anturi antaa ahtaa vain 1,5bar asti. Sen ylittäviä paineita se muistaakseni sietää vain n. 3sek ajan ennenkuin menee vikatilaan, joka juurikin virrat off/on tyyliin häviää. Toki vikakoodi taitaa jäädä kummittelemaan jos vag-comilla vilkaisee.
Itselle ei tule mieleen selitystä tuolle savulle. Kait se sentään palamatonta ainetta on, jos kerta kitkerää on, mutta että miksi?
Itselle ei tule mieleen selitystä tuolle savulle. Kait se sentään palamatonta ainetta on, jos kerta kitkerää on, mutta että miksi?
ei turbossa pitis olla mitään vikaa se kuulostaa ihan normaalilta ei vuoda yms.
kaverilla oli yhden fordin lastutuksen kanssa saman lainen vika: aluksi syöitti soppaa todella hyvin jonka jälkeen auto alkoi hyytyä ja vähän ajan päästä alkoi uudelleen syöttää samalla
määrällä mihinkiihdytys oli jänyt.. eli olisiko mahdillista et moottori ohjauksesa olis vikaa..
auto ajettu alle 200tuhatta :)
kaverilla oli yhden fordin lastutuksen kanssa saman lainen vika: aluksi syöitti soppaa todella hyvin jonka jälkeen auto alkoi hyytyä ja vähän ajan päästä alkoi uudelleen syöttää samalla
määrällä mihinkiihdytys oli jänyt.. eli olisiko mahdillista et moottori ohjauksesa olis vikaa..
auto ajettu alle 200tuhatta :)
Niinno jos ne siivet jumittaa niin ei se ulospäin kuulu.
Onkos sulla ahtopainemittaria? Siitä näkis että ahtaako se normaalisti. Ja että nostaako ahtoja hitaasti, vaiko liian nopeesti vaiko jopa humppaa niitä eestaas. Suosittelen asennusta. Tuon ku asennat niin päästään jo asiassa hitusen eteenpäin. :)
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=97178 Tossa on myös hyvin samankaltaisia ongelmia. Seuraile jos tuonnekkin joku ratkaisun löytäisi. Topicki jopa tuorekkin.
Onkos sulla ahtopainemittaria? Siitä näkis että ahtaako se normaalisti. Ja että nostaako ahtoja hitaasti, vaiko liian nopeesti vaiko jopa humppaa niitä eestaas. Suosittelen asennusta. Tuon ku asennat niin päästään jo asiassa hitusen eteenpäin. :)
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=97178 Tossa on myös hyvin samankaltaisia ongelmia. Seuraile jos tuonnekkin joku ratkaisun löytäisi. Topicki jopa tuorekkin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa