Eipä lähde 2-kop. 1.6 Jetta käymään?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Wase
-
Viestit: 20
Liittynyt: 26.9.2003 13:07

Eipä lähde 2-kop. 1.6 Jetta käymään?

ViestiKirjoittaja Wase » 12.6.2008 22:21

Ajoin talliin tein ja jarrurempan ja vaihdoin suodattimet, myös naftafilsun. Kun starttaa lupailee vähän, mut nou käyntiin. Otin filsulle tulevat naftaletkut irti ja tsiigasin et tuleex naftaa....mut nou! Pitäskö? Kaikki muu toimii ilmeisestikin normaalisti, kun ei oo kajoiltu mihkään. Ois siistii, jos joku jaksais jelppii, thanks!? Niin siis vaparikone on kyseessä...Niin sellanen viä, et kuinkas ne löpöputket pitäis tulla/mennä siihen suodattimeen?

Mazaman
-
Viestit: 791
Liittynyt: 23.12.2007 0:28

ViestiKirjoittaja Mazaman » 13.6.2008 0:29

siinä suodattimessa on nuolet (tai pitäs olla) kumpaan tulee tulo ja meno. Dieselissä ei oo tankissa pumppua niin arvaappa miten joudut ilmaamaan :D suodatin pitäs saada täyteen niin sen jälkeen pitäs kyllä lähtä

jerrij
-
Viestit: 1232
Liittynyt: 24.7.2003 0:45

ViestiKirjoittaja jerrij » 13.6.2008 0:48

Jos letkut on oikein nafta suodattimella,niin starttaa ilman kaasua jos sammuu niin sama uusiks Ei kaasua.
Rupee jossain vaiheessa käymään normaalisti.

Wase
-
Viestit: 20
Liittynyt: 26.9.2003 13:07

ViestiKirjoittaja Wase » 13.6.2008 9:31

Eip siin oo mitn nuolia, kun on tuollanen M****netin "laatukama" kyseessä, mut eipä niitä letkuja väärinkään saa laitettua(on eri paksuset,joten eip mahdu ns. väärin).Oon kyl jo startannu akullisen tyhjäks,mut ei lähe,joten koitan sitä filsun "täyttöä":)

Pekopee
-
Viestit: 79
Liittynyt: 13.8.2007 21:38

Vähän lisää puuhailua, niin yleensä lahtee.

ViestiKirjoittaja Pekopee » 13.6.2008 10:16

Löysää yhden suuttimen paineputkea, ja starttaa edelleen, jos laitteessa ei oo käsipumppua.

Kiristät sitten ruuvia, niin alkaa taas lupailemaan ja lopulta käynnistyy. Jos ei käynnisty, niin hinaa pajalle, niin käynnistävät sen 15 minuutissa jos eivät halua sinua veloittaa "valohoidosta".

Muuten ilmat saapi pois sillä käsipumpulla, kunhan löysäilet oikeita ilmausruuveja. Jokatapauksessa joudut starttaamalla loppuilmauksen tekemään, suutinputkia löysäämällä.

Lataat akun ja jatkat siitä mihin jäit. Muista välillä antaa starttimoottorin jäähtyä, niin ei sitä tarvii uutta ostaa.

Kaikkialta kaupasta ostetut filsut on kuivia, ja samat operaatiot aina uusimisen jälkeen.

Filtterin täyttö pitäs älytä aina tehdä, ennen, kun alkaa sahaamaan akkua tyhjäksi.

No, opissa sitä on variksenpoikakin tuulessa...........

Wase
-
Viestit: 20
Liittynyt: 26.9.2003 13:07

ViestiKirjoittaja Wase » 13.6.2008 11:02

No, opissa sitä on variksenpoikakin tuulessa...........

Sanoppa muuta kato:)

Wase
-
Viestit: 20
Liittynyt: 26.9.2003 13:07

Kiitos kaikille jelpanneille,taas "powertiisseli"

ViestiKirjoittaja Wase » 13.6.2008 22:21

Thanks

Wase
-
Viestit: 20
Liittynyt: 26.9.2003 13:07

ViestiKirjoittaja Wase » 13.6.2008 22:22

Niin hetihän tuo auttoi,kun täytti sen filsun:)


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa