Sellainen kysmys noiden tasapainoakselien eroista, että ilmeisesti tuo surullisen kuuluisa hex key ongelma koskee ilmeisesti vain joidenkin diesel mallien tasapainoakseleita, joissa voima välitetään kampiakselilta tasapainoakselille ketjun ja kahden rataspyörän välityksellä - pitääkö paikkaansa? BLR:n tehdasmanuskassa tasapainoakselilla näyttäisi olevan omat rattaat öljypumpulle ja tasapainoakselille, eli onkohan tämä konstruktio kenties immuuni tälle ongelmalle?
Edit, linkki vaihdettu.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=123555
Passat 3C 2.0 FSI tasapainoakselista
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa