Kovin on hankala tuon kuvan perusteella sanoa vielä mitään.
Ei ihan mahdotonta, että olisko tuo vaimenninkumi väärin asennettu, räjäytyskuvan perusteella pitäis olla alapuolella ja toisinpäin. Myös omat muistikuvat tukee tätä, tosin hetki on vierähtänyt kun olen viimeksi laittanut iskaria kiinni omaan kolmoskoppaseen.
Sieltä on sokka pettänyt (tuossa kuvassa osa numero 2). Tuossa sinun valokuvassa näkyy se sokan ura.
Se sokka on sellainen ohuesta pyörestä langasta väännetty c-kirjaimen muotoinen ja sen päälle tulee prikka (kuvassa ilmeisesti osa numero 7)
Korjauksena joko uudet iskarit (mukana tulee uudet sokka ja prikka) tai iksari irti ja se prikka hitsillä kiinni siihen iskarin varteen siihen sokkauran kohdalle
Omassa kakkiksessa aikanaan kanssa ampui töyssyssä molemmat iskarinpäät hattuhyllylle kun edellinen omistaja oli koonnut tolpat ilman sitä prikkaa. Ihmeen kauan kyllä pysyi niinkin.
No ompas hepposasti kiinni, vaikka eihän siihen iskariin kovaa rasitusta kohdistukkaan mutta silti. Tarttuukos tohon iskarin varteen ihan normaali lanka? Taitaa hitsaushommiks mennä kun en oo varma onko ihan vakio iskarit kun on aika matala ja edessä punaset tolpat ja takana mustat, säädettävä ei oo kyllä ainakaan. Saakohan hitsattua kasaan ilman jousen irrotusta?