Ostin tuommosen 1998 3B passatin kakkosautoks, mutta näyttää joskus matkalla hävinneen peräkontista ja huoltokirjasta se PR-kooditarra, josta näkyy auton tiedot, moottorityyppi, vaihteistotyyppi, värikoodit jne.
Saako nuita tietoja jostain ilmaiseksi/halvalla? Uusi tarra muistaakseni maksaa marmorilta todella paljon.
Passatin PR-kooditarra
Valvoja: ffp jäsenet
No juuri kun olin kirjoittanut postauksen, niin löysin rosstechin sivuilta ohjeet, että mistä saa uuden PR-koodilistan ja juurikin tuo erwin oli siellä mainittu ja niitä sivuja jo selasinkin.
Täytynee ostaa tuo tunnin käyttöoikeus.
Onko kukaan tuota käyttänyt ja saako sieltä nuo PR-tiedot samanlailla näkyviin kuin siinä tarrassa on ne ollut? Eli käytännössä voisin tulostaa uuden tarran itse. Vai missä muodossa/mitenkä ne auton tiedot siellä näkyy?
Täytynee ostaa tuo tunnin käyttöoikeus.
Onko kukaan tuota käyttänyt ja saako sieltä nuo PR-tiedot samanlailla näkyviin kuin siinä tarrassa on ne ollut? Eli käytännössä voisin tulostaa uuden tarran itse. Vai missä muodossa/mitenkä ne auton tiedot siellä näkyy?
Sieltähän ne tarvittavat tiedot löytyi. Ainut vaan, että nuita sähkökaavioita kun tuolta rupesi katselemaan, niin aukesi käytännössä ElsaWin ohjelma selaimeen. Passattiin löytyi virtapiirikaaviot (saksan kielellä) ja Golfiin ei mitään.
Tämä Elsawin mikä mulla koneella on, ei anna virtakaavioita ollenkaan jostain syystä.
Mistähän nuo virtakaaviot sais helpoiten joko suomen tai englannin kielellä?
Tämä Elsawin mikä mulla koneella on, ei anna virtakaavioita ollenkaan jostain syystä.
Mistähän nuo virtakaaviot sais helpoiten joko suomen tai englannin kielellä?
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”