Passat 2.8 V6 ack KÄYNNISTYS MURHEITA

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

akuukkeli
-
Viestit: 6
Liittynyt: 5.8.2015 15:05

Passat 2.8 V6 ack KÄYNNISTYS MURHEITA

ViestiKirjoittaja akuukkeli » 5.8.2015 15:12

Tervehdys!
Tuli hankittua 3b pasuuna käyttikseksi. Polttoaine korkista kuuluu pihinää kun sen kiertää täysin kiinni, mutta edellisen omistajan perinteitä jatkaen ollaan korkki löysällä puksuteltu etiäpäin.

Onkelmia alkoi ilmenemään, kun laskin tankin täyteen polttonestettä. = tyhjäkäynti heijjaa ja autoa saa sahata käyntiin. Onko kenelläkään foorumilaisella kokemusta edellämainituista oireista ja niitte ratkomisesta? mutuilua: evap magneettiventtiili?

akuukkeli
-
Viestit: 6
Liittynyt: 5.8.2015 15:05

ViestiKirjoittaja akuukkeli » 6.8.2015 14:45

OK täälläkin 80% foorumilaisista on tarranliimaajia ja vahanlevittäjiä. Kuten nps:llä

pete73
-
Viestit: 2110
Liittynyt: 11.2.2011 17:45

ViestiKirjoittaja pete73 » 6.8.2015 15:43

Niinhän me sitten kai ollaan....
hups.. en ole tainnut ainuttakaan tarraa liimata, saati sitten vahaa levittänyt...

ps. Hakua varmaan käytitkin ja luit kaiken mitä on aiheesta aiemmin arvailtu ja välillä jopa tutkittu ;)
Viimeksi muokannut pete73, 6.8.2015 16:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 6.8.2015 16:35

Jos ei kelpaa niin kysy vaikka suomi24, tulee ainakin arvauksia.

Vikakoodit olet jo varmasti lukenut, tuskin kysyisit ellei ole edes perus juttuja tehty?

akuukkeli
-
Viestit: 6
Liittynyt: 5.8.2015 15:05

ViestiKirjoittaja akuukkeli » 6.8.2015 19:59

Joo fareclalla on myllytetty ja stickerbombit tankin luukussa. Stance kunnossa ja offsettia ihmettelen... Aiheeseen. Rosstechin genuine piuhan päähän saan auton vasta vkl ja ajattelin että olisi ollut joku joka on tällaista aikaisemmin räpeltänyt. Näyttänee sille että saan itse rupea tonkia asiaa tallilla samalla, kun teen jakopään.

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 6.8.2015 21:10

Juu ei me tulla autoas korjaan, tee itse vaan. Vinkkejä voi antaa kun vähän paremmin alkutietoja.

Luotijuna
-
Viestit: 1262
Liittynyt: 18.3.2004 11:33

ViestiKirjoittaja Luotijuna » 6.8.2015 22:20

Ei aiheeseen mut kai hyvät lukitsimet jakopäähän?, ettei sun seuraavaa topikki oo et tein jakopään ni herjaa nokan/nokkien tunnistinta.

akuukkeli
-
Viestit: 6
Liittynyt: 5.8.2015 15:05

ViestiKirjoittaja akuukkeli » 7.8.2015 15:56

Kaksi kertaa olen aiemmin jakopään v6:een 2.8n tehnyt ja ilman lukitsimia. Ei talvirenkaiden vaihdossakaan diagnostiikka töpseliä tarvita.

Luotijuna
-
Viestit: 1262
Liittynyt: 18.3.2004 11:33

ViestiKirjoittaja Luotijuna » 7.8.2015 16:03

Aivan, voin sanoo et ilman työkaluja jako ei 100% varmuudella oo ihan kohillaa eikä hihna tuu pakosti oikealle kireydelle, koska nokkapyörät pitää löysätä. Tästätkin löytyy kyl paljon juttuu mut jokainen tavallaan.

Kilu7
-
Viestit: 98
Liittynyt: 11.7.2011 18:54

ViestiKirjoittaja Kilu7 » 7.8.2015 19:15

Mitäs sitä turhaan neuvoja kyselemään, kun kaikki tuntuu luonnistuvan ilman oikeita työkalujakin.

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 7.8.2015 19:46

Tuskin ainakaan paranee käynnistys sitten jos noin toimitaan..


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 22 vierailijaa