ALH+EGR
Valvoja: ffp jäsenet
ALH+EGR
Mistä kiintee vauhtipyörä ja kytkin paketti kyseiseen yhistelmään.
Auto skoda octaavia compi 2004 66kw tdi
alvadilta kahtoin SRL merkin pakettia (260€) mutta eivät itekkää kehunu sitä.
pitäs äkkiä saaha ku joutuu polttoaine rosvolla kulkee töihin, ku pihi on rikki.
Auto skoda octaavia compi 2004 66kw tdi
alvadilta kahtoin SRL merkin pakettia (260€) mutta eivät itekkää kehunu sitä.
pitäs äkkiä saaha ku joutuu polttoaine rosvolla kulkee töihin, ku pihi on rikki.
hakua kokeilinki ja tulokset oli 1270 tulosta.
joka aiheessa oli joku hyvä ja sitte sitä haukuttiin seuraavassa. otappa näistä foorumeista selvää :D
mitä vikkaa siinä kovassa on ku ennenki on semmosella pärjätty? ainakaan 5tdissä pelaa ongelmitta.
tosiaan ku harraste autolla ajelen töihin nyt joka imasee 14litraa päivässä löpöö ja sokota pääsis 5litralla. :D ei kerkeis omalla lukunopeudella kahtoo joka tulosta läpi :D
joka aiheessa oli joku hyvä ja sitte sitä haukuttiin seuraavassa. otappa näistä foorumeista selvää :D
mitä vikkaa siinä kovassa on ku ennenki on semmosella pärjätty? ainakaan 5tdissä pelaa ongelmitta.
tosiaan ku harraste autolla ajelen töihin nyt joka imasee 14litraa päivässä löpöö ja sokota pääsis 5litralla. :D ei kerkeis omalla lukunopeudella kahtoo joka tulosta läpi :D
Höpö höpö. Tuo jurnina ja laatikon valitus on urbaanilegenda kovalla vauhtipyörällä. 80tkm kokemusta eikä mitään ongelmaa saati kyseisiä ongelmia.
Olisi erittäin viisasta, jos nämä viisaammat kertoisivat onko heillä kokemusta itsellä tuollaisesta kovasta vauhtipyörästä vai kumminkaimantuttavalta tai mahdollisesti internetistä luettua faktaa.
EDIT: Itsellä tuo kovavauhtipyörä oli 1.9TDI:ssä ja AHF-moottorityyppi (Vajaa 180 heppaa ja 380nM)
Olisi erittäin viisasta, jos nämä viisaammat kertoisivat onko heillä kokemusta itsellä tuollaisesta kovasta vauhtipyörästä vai kumminkaimantuttavalta tai mahdollisesti internetistä luettua faktaa.
EDIT: Itsellä tuo kovavauhtipyörä oli 1.9TDI:ssä ja AHF-moottorityyppi (Vajaa 180 heppaa ja 380nM)
Viimeksi muokannut -karppa-, 25.7.2015 14:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
No varmaan hieman riippuu autosta jne. mutta itsellä kaveripiiristä 2 autoa; molemmat 2,0tdi ja semmoinen sepelimylly vapaalla tyhjäkäynnillä kiinteän vauhtiksen kanssa etten suosittele kenellekään. Molemmat tapaukset vaihtoivat hetken harmitelun jälkeen 2-massan takaisin. Toki jokainen saa tehdä niinkuin haluaa :D
jos se laatikko on ehyt niin mikäs siellä alkaa meteliä pitämään vauhtipyörän takia?
minä en ikinää ole tämmösiä hienouksia ymmärtäny ja ajasin mielissään vaikka 1kopan caddyllä :D mutta tämän yksilön kaverilta sain halvalla.
mukaan tuli kova vp ja kytkimet poikineen mutta olivat väärät. nyt pitää äkkiä löytää uudet ettei tarvii dodgella kulkee.
jos joku keksii mihin autoon mun paketti on niin voin myyä hyvällä rahalla sen. muuten passeli paketti näyttäs oleva tähän koslaan mutta ainakin paine asetelma on noin sentin liian paksu. paine asetelman niitit ottaa kiinni laatikon pohjaan.
minä en ikinää ole tämmösiä hienouksia ymmärtäny ja ajasin mielissään vaikka 1kopan caddyllä :D mutta tämän yksilön kaverilta sain halvalla.
mukaan tuli kova vp ja kytkimet poikineen mutta olivat väärät. nyt pitää äkkiä löytää uudet ettei tarvii dodgella kulkee.
jos joku keksii mihin autoon mun paketti on niin voin myyä hyvällä rahalla sen. muuten passeli paketti näyttäs oleva tähän koslaan mutta ainakin paine asetelma on noin sentin liian paksu. paine asetelman niitit ottaa kiinni laatikon pohjaan.
On tuo kova vauhtipyörä mun seatissa tehtävänsä hoitanut ongelmitta jo yli 490tkm, että en haukkumaan sitä ala. Taitaa enemmän olla noissa uudemmissa ongelmia kovan kanssa. 90 heppaisissahan on paljon tehtaan jäljiltäkin kovia vauhtipyörä, kuten tuossa omassakin. Taitaa kaikki tehokkaammat (4-sylinteriset) olla kaksoismassalla.
Isän bora (100hp pd-kone) taasen alkoi lievästi helisemään kovan vauhtipyörän myötä.
Isän bora (100hp pd-kone) taasen alkoi lievästi helisemään kovan vauhtipyörän myötä.
Kyllä omassa 1.9tdi 66kw ALH 4golffissa ainakin kiinteä vp + SRE asetelma ja VR6 levy pitää melkosen metakan tyhjäkäynnillä vapaalla ollessaan... Välillä aattelee että millonka tää hajoaa vaikka kilometrejä takana +40tkm.
Kaksoismassa huomattavasti mukavempi kapistus. Ja jos aattelee että mitä se kova vp-setti siellä ääntä alkaisi pitämään, kannattaa perehtyä miksi mihinkään autoon yleensäkkään on kaksoismassa laitettu/suunniteltu.
Ja tehoissa mennään +250hp paremmalla puolella.
Tässä hieman numeroita:
883082 999778 SRE kaksoismassan asetelma
883082 999645 SRE kiinteän asetelma
881861 999793 SRE levy "tavallinen"
881861 999750 SRE 4-lap sintteri
1862 393 031 Sachs VR6 levy
DSD1107 Darkside G60 kova vp
2294 000 329 Sachs kaksoismassa vp
Kaksoismassa huomattavasti mukavempi kapistus. Ja jos aattelee että mitä se kova vp-setti siellä ääntä alkaisi pitämään, kannattaa perehtyä miksi mihinkään autoon yleensäkkään on kaksoismassa laitettu/suunniteltu.
Ja tehoissa mennään +250hp paremmalla puolella.
Tässä hieman numeroita:
883082 999778 SRE kaksoismassan asetelma
883082 999645 SRE kiinteän asetelma
881861 999793 SRE levy "tavallinen"
881861 999750 SRE 4-lap sintteri
1862 393 031 Sachs VR6 levy
DSD1107 Darkside G60 kova vp
2294 000 329 Sachs kaksoismassa vp
Kyllä mulle toimintaperiaate on tuttu. Mutta se on hepreaa miks sen pitää nuin tehhä.
Mielestäni autot toimii ilmanki ja on toiminta varmempi.
Ei autoissa kuulus vauhtipyöriä vaihtaa 200tkm välein!
Liekkä kellekkään tuttu tuo 260€ sarja? SRL vai mikäs se olikaan.
Tai käypiköhän 5tdi vp näihin?
Edittiä. Taitaa 5tdissä olla tartin kehä väärällä puolella.
Mielestäni autot toimii ilmanki ja on toiminta varmempi.
Ei autoissa kuulus vauhtipyöriä vaihtaa 200tkm välein!
Liekkä kellekkään tuttu tuo 260€ sarja? SRL vai mikäs se olikaan.
Tai käypiköhän 5tdi vp näihin?
Edittiä. Taitaa 5tdissä olla tartin kehä väärällä puolella.
Reilun 50 tonnia octavia alh+egr yhdistelmällä valeo 4p paketilla olen ajanut joten mielestäni olen oikeutettu tähän kannanottoon metelistä. Jurina pahinta 1500-2300rpm.. koliseva kaksimassa jurisi vähemmän kuin ehjä 1massakytkin.
Miksi ajaa jyrisevällä jos voi ajaa myös paremmalla, varsinkin vakiotehoilla. Siskon miehen t5 1.9tdi porter kiinteällä on kyllä kans ihan hirveä helistin.
Miksi ajaa jyrisevällä jos voi ajaa myös paremmalla, varsinkin vakiotehoilla. Siskon miehen t5 1.9tdi porter kiinteällä on kyllä kans ihan hirveä helistin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 17 vierailijaa