Mielessä ois jos vaihtais normi kakkiksen onnettomat etulevyjarrut joihinki vähä parempiin.
Onks kellää tietoa meneeks esim mk3 jarrut suoraa kii ku niissä ois sentää jäähytetyt levyt tai onko kellää suositella jtai muuta?
Budjetti on aika pieni eli mihkää hipo racing osii ei oo varaa, mut sellaset katuautoon sopivat ois fine.
Eli jos vaa joku tietää jtai nii mielellää kertoo ettei tarvi turhaa ostella osia jotka ei sovikkaa autoo =D
Golf mk2 jarrujen päivitys
Valvoja: ffp jäsenet
G60 olka-akselit, satulat, kannakkeet, levyt.
Plug&pray asennus.
Osia löytyy Golf/Corrado/Passat, satuloita myös esim mk3 GTi samat satulat.
Itse kokenut kakkikseen enemmän kuin riittäviksi jarruiksi.
Esim. tästä valmis paketti paremmilla satuloita vielä.
Plug&pray asennus.
Osia löytyy Golf/Corrado/Passat, satuloita myös esim mk3 GTi samat satulat.
Itse kokenut kakkikseen enemmän kuin riittäviksi jarruiksi.
Esim. tästä valmis paketti paremmilla satuloita vielä.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Jos nykyiset jarrut ovat 239mm, olka-akselit joutuu vaihtamaan 256 mm ja isommille jarruille.
Pääsylinterin joutuu myös vaihtamaan 22,2 milliseen ja tehostimen pitää olla 9" (1.8 kakkiksesta löytyy ainakin).
Sopivat olka-akselit löytyynee helpoimmin
- 90 hv 1.8 Golf III Variant + kaikki 4x100-jakoiset 2.0 Golf III / Ventot / Passatit. Saman ikäisistä Seateistakin löytyy. Pääsylinterin saa samoista ajoneuvoista jos budjetti ei taivu uuden ostamiseen.
Satulat kannakkeineen
- 280mm jarruilla varustetut GTI ja VR6-Golffit (VR6 vissiin 92-94)
Levyt ja palat vaikkapa Motonetistä.
Sebastianin vinkkaama Pena K:n setti ei ole kyllä pahan hintainen jos miettii että uusiin Motonetin levyihin ja paloihin uppoaa jo reilu satanen...
Pääsylinterin joutuu myös vaihtamaan 22,2 milliseen ja tehostimen pitää olla 9" (1.8 kakkiksesta löytyy ainakin).
Sopivat olka-akselit löytyynee helpoimmin
- 90 hv 1.8 Golf III Variant + kaikki 4x100-jakoiset 2.0 Golf III / Ventot / Passatit. Saman ikäisistä Seateistakin löytyy. Pääsylinterin saa samoista ajoneuvoista jos budjetti ei taivu uuden ostamiseen.
Satulat kannakkeineen
- 280mm jarruilla varustetut GTI ja VR6-Golffit (VR6 vissiin 92-94)
Levyt ja palat vaikkapa Motonetistä.
Sebastianin vinkkaama Pena K:n setti ei ole kyllä pahan hintainen jos miettii että uusiin Motonetin levyihin ja paloihin uppoaa jo reilu satanen...
Sopivat olka-akselit löytyynee helpoimmin
- 90 hv 1.8 Golf III Variant + kaikki 4x100-jakoiset 2.0 Golf III / Ventot / Passatit. Saman ikäisistä Seateistakin löytyy. Pääsylinterin saa samoista ajoneuvoista jos budjetti ei taivu uuden ostamiseen.
Tämäpä hyvä tietää, pitääpä purkamolta hakea toinenkin setti varalle kun siellä sopiva luovuttaja oli odottamassa.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=15 ... ht=satulat
Tuolla on loistava yhteenveto isompien jarrujen tarpeeseen...
Nuo 280mm jarrut ei mahdu edes kaikkien 15 tuumaisten vanteiden sisään. Tuo vannekoko on ainakin omia ajatuksia hillinnyt kovasti kun ei millään huvittaisi alkaa taas hommaamaan uusia talvirenkaita. Nykyiset 256 milliset kun vielä mahtuu 14 tuumaisten vanteiden sisään....
Toki aina voi vaihtaa myös talvijarrut ;) :D
Tuolla on loistava yhteenveto isompien jarrujen tarpeeseen...
Nuo 280mm jarrut ei mahdu edes kaikkien 15 tuumaisten vanteiden sisään. Tuo vannekoko on ainakin omia ajatuksia hillinnyt kovasti kun ei millään huvittaisi alkaa taas hommaamaan uusia talvirenkaita. Nykyiset 256 milliset kun vielä mahtuu 14 tuumaisten vanteiden sisään....
Toki aina voi vaihtaa myös talvijarrut ;) :D
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa