Golf 3 -95 ei käynnisty

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

MJ
-

Golf 3 -95 ei käynnisty

ViestiKirjoittaja MJ » 14.7.2015 9:46

Koitan nyt hatarien tietojen pohjalta( siis sen pohjalta mitä olen ymmärtänyt) kysellä työkaverille apuja kolmoskoppaisen golfin käynnistysongelmaan. Oli kesken ajon sammunut eikä lähde enää kunnolla käyntiin. Lyhyen videon näin facebookin välityksellä, ja humppaa kierroksia 500-1000rpm välillä ennenkuin sammuu. En ole itse tutkinut ko. laitetta, vaan seuraavat on kerrottu:

- jako tarkastettu ja merkkien mukaan ok, ei aukaistu venakoppaa tai katsottu mäntien asentoja
- joku ilmavuoto löydetty ja korjattu uudella osalla
- virranjakajan kansi + pyörijä vaihdettu
-vikakoodeja ei luettu ainakaan vag-comilla
- sytytysjärjestys tarkastettu
- ei pysy käynnissä, jos irrottaa yhden tulpan johdon, mutta pysyy käynnissä kolmella, jos irrottaa minkä tahansa tulpan kokonaan pois kannesta.

Auton tiedot Vw Golf 1.8 90hv vm. 1995. Autowikin mukaan moottorivaihtoehdot on näillä tiedoilla ABS / ADZ / ANP.

Voisinpa kiittää ruhtinaallisesti työkaverin puolesta, jos joku osaa päätellä missä vika. Viikonloput menee kuulema tuota rassatessa eikä kulkinetta ole ennenkuin alkaa kone pelaamaan ok.

Nm
-

ViestiKirjoittaja Nm » 14.7.2015 10:03

Polttoaineen saannissa vikaa? Takapenkin alta löytyy bensapumppu joka vanhuuttaan hyytyy tai sitten liittimet on hapettuneet.
Takapenkin istuinosa ylös, musta pyöreä kansi auki ja avot pumppu+liittimet on siinä käsillä tankin päällä.

Axi
-

ViestiKirjoittaja Axi » 14.7.2015 17:11

Puolat noista menee ns. tyyppivikana.

Ruiskun ja imusarjan välinen kumilaippa on toinen tyyppivika

Sitten jarrutehostimen alipaineputki; imusarjasta lähtee muistaakseni kumiletkulla, kulutustavaraa.

Jos osia tarvitsee, minulla on (melkein) koko tekniikka irrotettuna. Yv:llä tavoittaa.

Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”