Onko 1c0945511a vastaava kun 1j0945511b (jarruvalokytkin)

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Juissi
-
Viestit: 429
Liittynyt: 5.4.2005 13:47
Viesti:

Onko 1c0945511a vastaava kun 1j0945511b (jarruvalokytkin)

ViestiKirjoittaja Juissi » 11.6.2015 11:48

Jarruvalot katosivat corradosta. Olivat jo aikasemmin temppuilleet, silloin sain kytkimen heräämään, nyt taas ovat pimeenä.

Soitin marmorilta tolla varaosakoodilla ja antoivat tuollaisen vastaavuuden. Liitin on samannäköinen mutta kytkin osa hieman eroaa.

Myöskin kun napsautan tuon paikalleen ja väännän lukitukseen niin itse kytkin muuttuu sellaiseksi ettei liiku ylös ja alas. Myöskään kytkimen varsi ei ylety jarrupolkimeen asti vaan jää ilmaan. Vai olenko nyt vaan hölmöillyt kun tuota laitoin kiinni??

Entäs miten virrat menevät kytkimelle ja kytkimstä valoille, yksi tuo virran yksi maadoittaa, yksi vie eteenpäin jarruvaloille, mutta mitä tekee neljäs piuha ja missä järjestyksessä ne menevät?

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 11.6.2015 12:29

Mikä vuosimalli?

Juissi
-
Viestit: 429
Liittynyt: 5.4.2005 13:47
Viesti:

ViestiKirjoittaja Juissi » 11.6.2015 12:36

-91 tullut ulos, -92 malli.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 11.6.2015 12:58

Kataloogin mukaan siihen myydään tällä hetkellä osaa 191 945 515 B. Sitä ennen siinä olis pitänyt olla ilman B:tä. Osa vaihtunut syksyllä -97.

Sama kun kakkos- ja kolmosgolfissa.

1C0 945 511 A on vasta neloskorissa ja uudemmissa muissa malleissa.

Juissi
-
Viestit: 429
Liittynyt: 5.4.2005 13:47
Viesti:

ViestiKirjoittaja Juissi » 11.6.2015 14:32

vagcat antoi myös tuon saman kytkimen, ongelma on vaan se että tuo on kaksi napainen, kun oma on neljällä niinkuin tuo uusikin.

Ilmeisesti nuo vanhemmat mallin ovat kertakäyttöisiä, eli hahlot eivät toimi enää sen jälkeen kun se on kerran irroitettu.

Tuo johtojen järjestys olisi myös kiva tietää, esim mihin pitäisi tulla virtaa ja mistä pitäisi tulla virtaa kun kytkin on alhaalla.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 11.6.2015 18:00

vagcat antoi myös tuon saman kytkimen
Siis kumman?

Ei sulla pitäis tossa korissa olla mitään uudempien nelosgolfin osia kun se on kakkos- ja kolmosgolfin pohjalle rakennettu. Eikä oo väylääkään. Väylällisissä tuossa taitaa olla rinnakkain kaksi kytkintä koska se osaa antaa epäuskottavan signaalin vaikka jarruvalot toimii.

Kato jostain kytkentäkaaviosta moninapainen sulla pitäisi olla?

pete73
-
Viestit: 2110
Liittynyt: 11.2.2011 17:45

ViestiKirjoittaja pete73 » 11.6.2015 18:28

1,8t 20v ?
Eli teknisesti ei taida olla ihan tehtaan jäljiltä.

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 11.6.2015 18:37

Kappas vaan... :D

Siihen sitten moottorinohjaus varmaan haluaa tekniikkaa vastaavan kytkimen.

Juissi
-
Viestit: 429
Liittynyt: 5.4.2005 13:47
Viesti:

ViestiKirjoittaja Juissi » 12.6.2015 8:08

Tätähän ei juurikaan interwepissä tapahdu, mutta pahoittelut, olin väärässä. selittykin se miksi vagcat antoi eri kytkintä.

Tekniikka tuli borasta, joten myös jarrukytkin on borasta. En tiennyt että kytkin on vaihtunut matkalle. reunimmainen on jatkuva ja toisessa laidassa oleva pinni vie virtaa jarruvaloille.

Lähdetään johtoja seuraamalla etsimään mistä kohtaa virta loppuu.


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa