Brembojen "hoikennusta"

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Lydes
-
Viestit: 196
Liittynyt: 11.2.2004 12:50

Brembojen "hoikennusta"

ViestiKirjoittaja Lydes » 12.4.2015 7:20

Eli Brembon JR satuloista tarvis ottaa siivu pois, että sais haluamansa vanteet alle.

Satulan uloimman osan navanpuoleinen reuna kun ottaa puoliin kiinni yllätyksellisesti.

varmaan joku 2-3mm "sipasu" satulasta riittäis.


Onko kellään heittää faktaa satulan rakenteesta, materiaali paksuuksista tms tms. Kaikki tieto on tietysti tervetullutta.

Jultsu
-
Viestit: 2989
Liittynyt: 29.10.2010 4:52

ViestiKirjoittaja Jultsu » 12.4.2015 17:57

Jos noin pienestä on kiinni niin lähtisin tarjoamaan 3mm spaceria.

Lydes
-
Viestit: 196
Liittynyt: 11.2.2004 12:50

ViestiKirjoittaja Lydes » 12.4.2015 21:40

No siis tänään tein 10mm "spacerin" ja milli jää satulan ja puolan väliin. Tosin kyllä vannekki tulee sentin kaaresta ulkopuolelle. ei näin.:)

Jultsu
-
Viestit: 2989
Liittynyt: 29.10.2010 4:52

ViestiKirjoittaja Jultsu » 12.4.2015 21:55

Pistähän nyt kuvaa siitä mistä kiikastaa. Omista bremboista olen sutinut ulomman ilmausnipan kohdalta parisen milliä pois ilman mitään ongelmia.

Lydes
-
Viestit: 196
Liittynyt: 11.2.2004 12:50

ViestiKirjoittaja Lydes » 13.4.2015 6:53

http://s277.photobucket.com/user/dubaudio1/media/BremboJuniorGTcaliperrefurbishmentcarriedbyporschecaliperscouk7.jpg.html

Eli suoraan ton "rempo" tekstin alla, noi 2 uloketta (molemmat ulokkeet kokolailla molempien B kirjainten alapuolella). Niihin ottaa puolat kiinni. Eli siitä pitäs päästä viistämään. Mutta, mitä eilen kattelin, niin männät on just noiden ulokkeiden kohdalla ja tulee kokolailla lähelle reunaa. Eli melkein pitäs mäntien "sylintereiden" syvyys mitatat/tietää, ennenkö alkaa laikkaa noille näyttään.

Eli taitaa mennä satula purkuun...


Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa