Uusi nahkaratti ja W8 siävalon kytkentä

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

General_Lee
-

Uusi nahkaratti ja W8 siävalon kytkentä

ViestiKirjoittaja General_Lee » 13.3.2015 9:49

Hei,

Satuin löytämään uuden OEM nahkaratin Pasuunaan ja nyt kun sitä muutaman viikon olen pyöritellyt käsissäni on herännyt kysymys että millä aineella sen voisi suojata ettei "kiillottuisi"
käytössä kuten edelliselle ratille on käynyt.Olisiko jokin nahkakenkien suojaukseen tarkoitettu spray hyvä? Entäs Nahkis tms. mehiläisvaha? Vai ihan nahkapenkkien suojaukseen ja elvytykseen tarkoitettu aine?

Sitten hommasin Slamitilta W8 ambiente sisävalon ja ei tietenkään ollut paketin mukana kytkentäohjeita.Olen googlaillut asiaa mutta en ole löytänyt helppotajuista ohjetta valon kytkentään.Periaatteessa olen ymmärtänyt asian näin:Vanha sisävalo pois-johdot liittimestä irti-johtojen kytkeminen uuden valon mukana tulleeseen liittimeeseen oikeaan järjestykseen(mitä en tiedä)-ilmeisesti jää yksi paikka vapaaksi johon tuodaan virta joko valokatkaisijalta tai mittarivalon himmentimeltä kuten itse haluisin jotta ambiente valo olisi himmennettävissä.
Näytti uuden liittimen mukana tulevan 2 pinniä.Miksi?

Demon
-

ViestiKirjoittaja Demon » 13.3.2015 11:27

Peset sen ratin ensin LeChat "kissa" saippualla ja sen jälkeen vaikka Furniture Clinicin nahkabalsamia niin pysyy se nahka hyvänä. Verhoiluille (niin kangas kuin nahka) on olemassa erilaisia suoja-aineita, mutta rattiin en niitä itse ainakaan laittaisi.

Pesee ja hoitaa niin se nahka pysyy hyvänä ja tuntuukin hyvältä :)

hammer_man
-

ViestiKirjoittaja hammer_man » 13.3.2015 17:53

Jos ei paketin mukana tullut asennusohjeita, niin kannattaisiko soittaa/sähköpostittaa ko. firmaan ja pyytää niitä ohjeita?

General_Lee
-

ViestiKirjoittaja General_Lee » 14.3.2015 9:57

Kytkentäohje ok,lähetin heti palautetta Slamitille kun huomasin asennusohjeiden puuttuvan.Oli tullut spostiin mutta mennyt spämmikansioon.

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”