Eli 3b passatissa oireilee pyyhkimet aina +-4c nollan tienoilla. Kerran kun ne erehtyy käynnistämään niin joko siitä ei tuu loppua ollenkaan tai sitten pysähtyy ties mihin asentoon.
Pahinta tässä on se että kun ne pysähtyy väärään asentoon niin ne on tietyin aikaa kokonaan pois pelistä vaikka miten viiksessä roikkuis.
Kerran kun painaa viiksestä alaspäin, niin sehän pyyhkäisee kerran. Joskus tekee sitä että pyyhkäsee kaks kertaa. Tai sitten jatkaa sitä hankaamista ja pysähtyy mihin sattuu.
Joku kaava siinä pysähtymisessä on koska yleensä pysähtyy x sekunnin ajaksi. Toinen mikä on outoa että jos pyyhkimet pyyhkii jatkuvasti vaikka viiksi on off-asennossa niin ainut miten sen saa rauhottumaan on laittamalla tihkulle. Tihkun kanssa toimii pysähtyy niinkuin pitääkin mutta ehkä sentin liian ylös
Senkin huomaa että kun pyyhkimien pitäisi pysähtyä niin näyttäisi että kyllä se yrittää pysähtyä mut silti hankailee vaan.
pyykimen rele ja viiksi on vaihdettu. Onko vika moottorissa vai jossain kaapeloinnissa?
3b passat ja pyyhkimien oma elämä
Valvoja: ffp jäsenet
Omassa octaaviassa on samantyylisiä ongelmia, jotka on jo pariin kertaan korjattu. Itsellä nuo ongelmat johtuvat pyyhkijän moottorista tai oikeastaan sen likaantumisesta. Moottorin likaantuessa pyyhkijöiden kotiasennon tunnistus ei toimi ja pyyhkijät aina yrittää aina uudelleen ja uudelleen päästä kotiin, mutta monesti lopulta jäävät keskelle ikkunaa. Korjauksena voi käyttää pyyhkijän moottorin auki ja puhdistaa se tai vaihtaa suorilta uuden tilalle.
-
- -
- Viestit: 4
- Liittynyt: 2.3.2009 13:57
Loppu toimimasta lasinpyyhkijän moottori.
Laakkosella 380 €,varaosissa 130 €,no onneksi menin katsomaan vanhasta audi 100 ja kummaa samalainen moottori ,mutta johdot eri järjestyksessä liittimessä.
Eikun johtonippu poikki audista ja liittimet johtojen päihin jotka sopi passatin liittimen sisään,(laattaliittimet).
Johjot on saman väriset molemmissa.
Laitoin saman väriset vastakkain ja nyt toimii,halpa remontti.
Monessa audissa ja volkkarissa voi olla sama kiinnitys moottorille (3 ruuvilla) ,mutta johdot on eri järjestyksessä.
Helppo laittaa jos puretava auto jossa ei tartte johtoja säästää.
Laakkosella 380 €,varaosissa 130 €,no onneksi menin katsomaan vanhasta audi 100 ja kummaa samalainen moottori ,mutta johdot eri järjestyksessä liittimessä.
Eikun johtonippu poikki audista ja liittimet johtojen päihin jotka sopi passatin liittimen sisään,(laattaliittimet).
Johjot on saman väriset molemmissa.
Laitoin saman väriset vastakkain ja nyt toimii,halpa remontti.
Monessa audissa ja volkkarissa voi olla sama kiinnitys moottorille (3 ruuvilla) ,mutta johdot on eri järjestyksessä.
Helppo laittaa jos puretava auto jossa ei tartte johtoja säästää.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 19 vierailijaa