polo 1.3 ---> 1.8 16v

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

polo 1.3 ---> 1.8 16v

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 23.1.2015 19:02

Olen yrittäny selvittää laillisuusasioita tuohon KR swappiin. Tehon puolesta pysytään nippanappa 20% säännön sisällä kun vrt. G40. Mutta mites tuon moottorin koon suhteen kun siinä ylittyy kokorajoitus.. onko tuohon mitään kiertotietä vai hautaanko koko ajatuksen?

Kyseessä on 83 vuoden polo..

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 23.1.2015 19:11

Saisko sen jotenkin uskoteltua olevan omavalmiste 1,6? Eli normi 1,6 moottoriin olis laitettu 16v kansi.

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 23.1.2015 19:41

Joo tää oli yks ratkaisu.. eikai sitä 1.6 ja 1.8 lohkoo erota silmällä inssi. Tällöin siis tehotodistus riittää max 20% yli g40 tehojen?

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 29.1.2015 21:29

Noo päädyin yrittämään tätä swappia.. koneen haen viikonloppuna ja se pitää tehä uusiks kokonaan ensiks.. pitäsköhän oikein ottaa kuvia projektista..

Täytyy se leimata omavalmistekoneena ja g40 vrt teholapuilla..

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 29.1.2015 21:46

Miten se tuo isolohko mahtuu aisojen väliin? Selkeesti leveempi lohko kun polon koneissa.

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 29.1.2015 22:10

Maailmalta löyty noita projekteja.. vaikee sanoo miten tossa käy.. pitää vielä tuumata tuota. Ei taida olla niin läpihuutojuttu kuitenkaan..

LT91
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 30.4.2012 14:13

ViestiKirjoittaja LT91 » 6.11.2015 22:17

Mahtuko kone paikalleen?


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa