Mistä autoista tuollaiseen autoon käy vaihdelaatikko?
Varmaankin vanhempien ventojen ja golffien laatikot käy?
Vaihdelaatikko 1.6 -00 Cordobaan
Valvoja: ffp jäsenet
Eipä taida olla samaa konetta muualla kuin polossa?
Vw moottori koodit http://www.autoshoppingcenter.com/Volks ... scode.html
Vw moottori koodit http://www.autoshoppingcenter.com/Volks ... scode.html
Polossa on juu ainakin samaa konetta. Noi laatikot voi olla kiven alla käytettyinä, koska eivät niin hirveän vahvaa tekoa ole. Uus vaihto aski marmori tiskillä on jotain 2k€.
Kolmos kopan golffin aski pitäisi käydä myös. Tämmöisen golffin moottoritunnus on AEE. Vaihteisto tunnuksista ei ole tähän hätään tietoa, mutta voin selvittää. Vaihdevälityksetkin voi olla eri.
Kolmos kopan golffin aski pitäisi käydä myös. Tämmöisen golffin moottoritunnus on AEE. Vaihteisto tunnuksista ei ole tähän hätään tietoa, mutta voin selvittää. Vaihdevälityksetkin voi olla eri.
jusa-: noin galluppina ajattelin kysäistä, että kuinka paljon ajettu DXN-laatikko sulla levisi ja oliko siihen oikeesti kukaan ikinnä lisännyt öljyä?
Omalla ALM+DXN yhdistelmällä tulee nyt 110tkm täyteen. Olen viimeisen 70tkm:n aikana lisännyt pariinotteeseen lientä ja jo iäisyyden harkinnut vaihtavani kokonaan uudet liemet tuohon askiin.
Omalla ALM+DXN yhdistelmällä tulee nyt 110tkm täyteen. Olen viimeisen 70tkm:n aikana lisännyt pariinotteeseen lientä ja jo iäisyyden harkinnut vaihtavani kokonaan uudet liemet tuohon askiin.
Autolla kilometrejä takana 158tkm. Öljyjen lisäämisestä en tiedä sanoa kun auto on minulla ollut kaksi viikkoa ja kilometrejä takana noin 500. Edellinen omistaja on autoon kuitenkin vaihdelaatikon öljyt jonkun aikaa sitten vaihdattanut, mutta ilmeisesti silloin ei vielä ääntä kuulunut. Nyt tuo ihan vasta rupes jurisemaan, paska mäihä kävi vaan autonhankinnan kanssa. Merkkiliike tarjosi uutta laatikkoa vaihdettuna hintaan 3300 mutta kyllä tässä olis tarkotus halvemmalla päästä
Ei näytä öljynvaihto auttavan tuohon heikkoon DXN laatikkoon. Vaihdoin laatikkoon uudet alkuperäiset öljyt, mittarissa oli silloin noin 120tkm, mutta silti laatikosta toisioakselin päätylaakeri levisi totaalisesti 135tkm:n kohdalla. Tilalle hankin DDH laatikon Polosta, sopii muuten paikalleen heittämällä.
DCK vaihdelaatikko kytkinkopan irroitus
Tälläinen projekti olisi käynnissä, Seat ibizasta (DCK) vaihdelaatikon vaihto seat cordobaan (DXN).
No ibiza on kolari auto ja kytkinkoppa saanut rysäyksessä hieman siipeensä. Täten se pitää vaihtaa tästä laatikko vikaisesta cordobasta.
Siihen tässä vinkkejä kyselisinkin kun ei ole tullut vaihdelaatikolle ennen muuta tehtyä kuin irroitettua ja asennettua autoon.
Eli mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon kun kytkinkoppaa rupeaa laatikosta irti ruuvaamaan?
No ibiza on kolari auto ja kytkinkoppa saanut rysäyksessä hieman siipeensä. Täten se pitää vaihtaa tästä laatikko vikaisesta cordobasta.
Siihen tässä vinkkejä kyselisinkin kun ei ole tullut vaihdelaatikolle ennen muuta tehtyä kuin irroitettua ja asennettua autoon.
Eli mitä kaikkea kannattaa ottaa huomioon kun kytkinkoppaa rupeaa laatikosta irti ruuvaamaan?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa