Moro
Mitenkä golffin pitäisi kulkea tuolla ahtimella vakiosoftalla verrattuna vakioahtimeen?
Autolla ajeltu vajaat 1000 km ahtimen asennuksen jälkeen eikä menoon mitään vaikutusta.
Ahtoja on 1,7 bar. Savua kyllä riittää.
Aikaisemmin pistin dss ultime 1 suuttimet ja niillä kulku parani reilusti, ja heti perään 3 bar anturi, jolla ei kulkuun vaikutusta. Tosin kytkin edelleen alkuperäinen, ja autolla yli 400k ajettu eli vääntö ei varmaan juuri lisääntynyt..
Huomasin, että jos maffin nyppäsee irti niin ryömintänopeuksissa moottori tuntuu hyvinkin vääntävältä verrattuna ilman, mutta muutenhan ei sitten kulje mihinkään ilman maffia.
ALH golffi + gt1749vb
Valvoja: ffp jäsenet
Softan muutoksen tarvitset. Vakiosofta ei ymmärrä että autossasi on vakiota isompi ahdin ja suuttimet, vaan koittaa arpoa ruiskutusaikoja alkuperäisen setupin mukaan. Runsas savu kertoisi siitä että soppaa menee liikaa. Niinkuin tuo ahtopainekin (en ees halua ruveta miettimään että millaiset pakopaineet ja pakolämpotilat sulla siellä tällä hetkellä on...). Äkkiä saat vaan harmaita hiuksia, loven lompakkoon ja kasan romurautaa aikaan tuollaisella "virittämisellä".
Kiitos nopeista ja asiallisista vastauksista.
Oon tätä ja vähän ulkomaankielisiäkin foorumeita sen verran lukenut että tuo ohjelmoinnin tarve on kyllä tiedossa.
Kaikki on siis ok eli tuosta ahtimesta ei ilmann ohjelmaa pitäisi ollakkaan hyötyä. Tämä mua l'hinnä askarrutti. Mutta pakko noi vermeet on kiinni laittaa ennen ohjelmaa..
IQ:tä räpläämällä ipumppuun koskematta saan savutuksen lähes pois ja tuo mappianturi nyt on nopea vaihtaa väliaikaisesti takaisin, jos jostain syystä joutuu tuolla enemmän joutuisi tässä vaiheessa ajelemaan.
T'mä nyt on tämmöstä klassista puuhastelua.
Oon tätä ja vähän ulkomaankielisiäkin foorumeita sen verran lukenut että tuo ohjelmoinnin tarve on kyllä tiedossa.
Kaikki on siis ok eli tuosta ahtimesta ei ilmann ohjelmaa pitäisi ollakkaan hyötyä. Tämä mua l'hinnä askarrutti. Mutta pakko noi vermeet on kiinni laittaa ennen ohjelmaa..
IQ:tä räpläämällä ipumppuun koskematta saan savutuksen lähes pois ja tuo mappianturi nyt on nopea vaihtaa väliaikaisesti takaisin, jos jostain syystä joutuu tuolla enemmän joutuisi tässä vaiheessa ajelemaan.
T'mä nyt on tämmöstä klassista puuhastelua.
No älä sitä MAP:iaainakaan mene takaisin vaihtamaan, se kun edes vähän korjaa sitä liiallista polttoainemäärää nostamalla ahtopainetta -> enemmän ilmaa sen polttoaineen polttamiseksi ;)
IQ:lla vaan syötöt mahdollisimman alas ja hyvin kevyttä kaasupolkimen käyttöä ennen ohjelmointia, ettei turhaan "sulata" ahdinta...
IQ:lla vaan syötöt mahdollisimman alas ja hyvin kevyttä kaasupolkimen käyttöä ennen ohjelmointia, ettei turhaan "sulata" ahdinta...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa