Eli millä tuo AAM moottori tyyppi on kuristettu sinne 75hp? Tarkoitus olisi saada muutettua se 90hp kuten ABS/ADZ ovat.
Pakosarja ja alkukäyrä on yksi missä oli eroa ABS koneesee mutta mitä muuta?
1,8 AAM > ABS/ADZ
Valvoja: ffp jäsenet
Tyhjäkäyntimoottori/säädin AAM ja ABS koneessa 4 napanen ja ADZ koneessa 6 napanen jolloin myös joko moottorin sähköjohdot / tyhjäkäyntimoottori menee vaihtoon jos AAM vaihtuu ADZ taan.
Ihan mielenkiinnosta paljon puristukset vaikuttaa heppoihin? jos vaihtaa pelkästään nokan,pakosarjan ja alkukäyrän??
Ihan mielenkiinnosta paljon puristukset vaikuttaa heppoihin? jos vaihtaa pelkästään nokan,pakosarjan ja alkukäyrän??
Moottorin sähkö johdot on ollut jo vaihdossa koska kyseessä mk2 jetta joka ollut alunperin EZ koneella, nyt AAM.
Jostain luin että nokalla + pakosarja vaihdolla saisi sinne 80hp tienoille. Mutta sitten voisin tuoda tähän vielä RP moottorin sekaan. =D
RP - 9,0:1 Puristussuhde
ABS - 10:1 Puristussuhde
Eli tuosta RP moottorista olisi mahdollista saada viel prutku verran enemmä tehoa muuttamalla senkin 10:1 puristussuhteeseen, olettaen että siinäkin on tehty ero männillä.
Jostain luin että nokalla + pakosarja vaihdolla saisi sinne 80hp tienoille. Mutta sitten voisin tuoda tähän vielä RP moottorin sekaan. =D
RP - 9,0:1 Puristussuhde
ABS - 10:1 Puristussuhde
Eli tuosta RP moottorista olisi mahdollista saada viel prutku verran enemmä tehoa muuttamalla senkin 10:1 puristussuhteeseen, olettaen että siinäkin on tehty ero männillä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] ja 21 vierailijaa