AHL koneeseen lohkolämmitintä
Valvoja: ffp jäsenet
AHL koneeseen lohkolämmitintä
Onko tollaseen myllyyn saatavana vanhaa kunnon lohkolämmitintä? Jos yes, niin mihin se asennetaan?
http://www.defa.com/fi/automotive/warmu ... ne_heater/
tuolla on myös asennusohjeet pdf:nä.
Galixilla vastaavat omilla sivuillaan ;)
Ei ole paha rasti laittaa paikalleen.
Omassa autossa (AGR koneella = lähes sama kuin ALH) on defan 411715 joka on hieman isompi fyysisesti (reilusti suurempi vesitila vastuksen ympärillä) kuin defan suosittelema ja lisänä siinä on myös termostaatti joka estää liiallisen kuumenemisen. On pelannut ongelmitta vuodesta toiseen.
tuolla on myös asennusohjeet pdf:nä.
Galixilla vastaavat omilla sivuillaan ;)
Ei ole paha rasti laittaa paikalleen.
Omassa autossa (AGR koneella = lähes sama kuin ALH) on defan 411715 joka on hieman isompi fyysisesti (reilusti suurempi vesitila vastuksen ympärillä) kuin defan suosittelema ja lisänä siinä on myös termostaatti joka estää liiallisen kuumenemisen. On pelannut ongelmitta vuodesta toiseen.
Viimeksi muokannut pete73, 20.10.2014 21:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kumpi letku se niistä on?
Auto kävi mutkan kotona, mutta en paljon kerinny tutkimaan, kun nuoriso jo kaasutti tiehensä. Vähintään paisuntasäiliö irrotettava. Nosturillahan tuo olis helppo, mutta kun sitä ei nyt oo.
Anyways, pittää ostaa se lämnppäri ja ruvettava tutkimaan, että mitenpäin se vesi siinä jalassa kuleksii.
Auto kävi mutkan kotona, mutta en paljon kerinny tutkimaan, kun nuoriso jo kaasutti tiehensä. Vähintään paisuntasäiliö irrotettava. Nosturillahan tuo olis helppo, mutta kun sitä ei nyt oo.
Anyways, pittää ostaa se lämnppäri ja ruvettava tutkimaan, että mitenpäin se vesi siinä jalassa kuleksii.
Tuossa defan asennusohje: http://www.defa.com/file/455806020010/411707.pdf
Moottorin suojamuovia lukuunottamatta juuri mitään ei tarvitse purkaa, letku poikki ja lämmitin väliin... Nestettäkään ei pitäisi paljoa päästä karkuun jos pystyy jollakin puristaa letkun lyttyyn molemmin puolin asennuskohtaa (lukkopihdit tms).
Oikea letku on se joka yhtyy kohti vesipumppua menevään rautaiseen putkeen suunnilleen öljynsuodattimen "korkin" kohdalla.
Se toinen (väärä)letku tulee muistaakseni sylinterikannen päästä...
Moottorin suojamuovia lukuunottamatta juuri mitään ei tarvitse purkaa, letku poikki ja lämmitin väliin... Nestettäkään ei pitäisi paljoa päästä karkuun jos pystyy jollakin puristaa letkun lyttyyn molemmin puolin asennuskohtaa (lukkopihdit tms).
Oikea letku on se joka yhtyy kohti vesipumppua menevään rautaiseen putkeen suunnilleen öljynsuodattimen "korkin" kohdalla.
Se toinen (väärä)letku tulee muistaakseni sylinterikannen päästä...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa