Kyseessä olisi vm.2004 Passat 1,9TDi 130hp nelivedolla. Moottorin ohjelmoinnin jälkeen ilmeni pieni luisto-ongelma kytkimen kanssa 4-vaihteelta ylöspäin. Luulen että kyseessä on jo ehtoopuolella oleva kytkin, koska samaa softaa on laitettu varmaan satoihin samanlaisella koneella oleviin VAG-laiteisiin.
Nyt pitäisi löytää uusi kytkin, ja mielellään sellainen joka olisi aavistuksen vahvempaa mallia. Löytyisikö täältä vinkkiä vaihtoehdoista? Riittääkö pelkkä levyn ja paineasetelman uusiminen? vauhtipyörää ei varmaankaan tarvitse uusia? Kertokaapas viisaammat mihin suunnata ja millaista ostamaan?
Passat 1,9TDi 4-Motion - Mistä vahvempi kytkin?
Valvoja: ffp jäsenet
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... speed.html
Verojen ja postarien jälkeen noin 1100e tulee hinnaksi. Ei ole niin minkäänlaista järkeä jättää 10-vuotiasta kaksoismassaa paikalleen jos vaihdatat koko setin korjaamolla. Toki jos itse ajattelit tehdä ja aikaa/työkaluja löytyy, mikäpä jottei sitä vanhaakin voisi vielä käyttää niin kauan kunnes se hajoaa. Mutta voihan se ollakin jo hajalla, se selviää vasta kun paketti on käsissä.
Verojen ja postarien jälkeen noin 1100e tulee hinnaksi. Ei ole niin minkäänlaista järkeä jättää 10-vuotiasta kaksoismassaa paikalleen jos vaihdatat koko setin korjaamolla. Toki jos itse ajattelit tehdä ja aikaa/työkaluja löytyy, mikäpä jottei sitä vanhaakin voisi vielä käyttää niin kauan kunnes se hajoaa. Mutta voihan se ollakin jo hajalla, se selviää vasta kun paketti on käsissä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa