Tänään ilmaantui sitten taas uusi vika ( HUOH ). Koulusta lähdettäessä jarrupoljin aivan kova, mutta jarrutti kyllä hieman kun koko painolla paino päälle. Toinen vika on sitten että autossa ei ole yhtään vetoja, aivan kuin turboa ei olisi ollenkaan (kyllä se siellä hyrrää ainakin mitä korvalla kuuntelin ).
VIkakoodeja en pääse lukeen koko viikolla koska laakkonen ja tammer diesel jämsässä buukattu aivan täyteen koko viikolle...
Viat tosiaan ilmaantui samaan aikaan. Jos jollain olisi vikakoodin luku vehkeet jämsässä taikka lähikunnilla ja voisi tulla lukemaan vikakoodit multa niin olisi mahtavaa, tottakai maksan :)
Itse veikkaisin tuota alipaine pumppua, joku letku sieltä vuotaa mutta kerta olen suhteellisen uus avuton autojen osien kanssa niin kuvat ja hyvät neuvot olisivat aivan mahtavia :)
edit: Auto on VW Passat 3BG 1.9TDI 74kw ( AVB ) vm.2002
VW Passat 3bg jarrupoljin kova ja ei ole vetoja
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 136
- Liittynyt: 22.8.2014 18:09
-
- -
- Viestit: 136
- Liittynyt: 22.8.2014 18:09
-
- -
- Viestit: 136
- Liittynyt: 22.8.2014 18:09
Jos joku tietää kuvassa näkyvän letkun liitos palikan nimen taikka osa numeron niin voisin tilata uuden.
Letku tällä hetkellä nippusiteen ja jesarin varassa kiinni.
http://imgur.com/nEaBO7K
Letku tällä hetkellä nippusiteen ja jesarin varassa kiinni.
http://imgur.com/nEaBO7K
Alipaineletku
Eipä se paljoo muulla itelkää oo kii.
Itellä oli vaan sieltä alipainepumpun päästä se lähtö väljyyntyny, et laitoin siihe ympärille ensin 2 kontaktiliimaa (sillekohtaa mistä se lähtö pyöri)+ reippaalla kädellä sikamassaa päälle ja letku paikalleen.
Tuo mihin laitoit ton nippusiteen on ok. ei se uus sen tiviimpi oo,ellet sit nimenomaan ollu tota läpivienti kumia vaihtamas. Sehän sen kireyden siihen tuo ;)
se alipainepumpun lähtö on sit alunperinki semmonen pyörivää ja väljän olosta sorttia, et jos se pitää, ei oo pakko tehä mtn
Itellä oli vaan sieltä alipainepumpun päästä se lähtö väljyyntyny, et laitoin siihe ympärille ensin 2 kontaktiliimaa (sillekohtaa mistä se lähtö pyöri)+ reippaalla kädellä sikamassaa päälle ja letku paikalleen.
Tuo mihin laitoit ton nippusiteen on ok. ei se uus sen tiviimpi oo,ellet sit nimenomaan ollu tota läpivienti kumia vaihtamas. Sehän sen kireyden siihen tuo ;)
se alipainepumpun lähtö on sit alunperinki semmonen pyörivää ja väljän olosta sorttia, et jos se pitää, ei oo pakko tehä mtn
-
- -
- Viestit: 136
- Liittynyt: 22.8.2014 18:09
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa