VW Golf II 1.8 kr
Valvoja: ffp jäsenet
VW Golf II 1.8 kr
Porvoosta tuli eilen haettua 16-lappunen kakkis. Korinvaihto peli, kori on GT. Vuosimalli 87, joten katiton ja lambdaton. 320tkm mittarissa. KR-koneelle kai kovinkin tyypillistä että kylmänä tyhjäkäynti on kovin haastavaa. Peltipakosarja vaihdettu ja KW:n madaltava alustasarja. Paljon menee osaa vaihtoon. Hyvä kuntoinen sisusta. OEM lähetään hakemaan, joten mitä laitetaan? Kohta lähden talliin vaihtamaan peiliä ja puskureita yms.
Viimeksi muokannut JoniPoni, 22.10.2014 15:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mitä nyt kuvasta näen niin sivupeilit vaihtoon, pyyhkijän varret takasin mustaksi, puskurista/-reista keski-osa korinväriseksi.
Katselin kanssa aikani tota pirssiä mutta raha tilanne ei ikinä antanut myöten. No hyvä nähdä että tänne päätyi ja viel OEM suunnitelmilla.
Miten muistan että oli aika rähähtäneen näköinen kuvissa vai oliko niin likainen.
Katselin kanssa aikani tota pirssiä mutta raha tilanne ei ikinä antanut myöten. No hyvä nähdä että tänne päätyi ja viel OEM suunnitelmilla.
Miten muistan että oli aika rähähtäneen näköinen kuvissa vai oliko niin likainen.
Jos korinvaihto niin taitaa olla korikin ihan 16v oma.
Ainakin myyntikuvien mukaan kori uudempi kuin -87.
Edit: mutuillaan lisää niin ei sotketa koko topiccia OT:lla:
Tekniikan ja korinvaihtohan on kaksi eri asiaa.
Tekniikan vaihdossa kanta-auto A:han tuodaan yleensä tekniikka ja muita hiluja auto B:stä, identiteetti säilyy auto A:n mukaisena.
Korin vaihdossa auto B (yleensä Saksasta tuotu parempi malli) josta säilytetään kori ja tekniikka ja otetaan Suomesta kanta-auto A jonka jonka koripeltejä,puskureitä,kojelautaa yms nippeliä vaihtamalla saadaan prosenttiosuus ylittämään 50%. Eli vähintään A:n osuudeksi 51% ja B:n 49%. Samalla autoon meistataan runkonumero auto A:n mukaisesti.(eli autosta voi löytyä kaksi eri runkonumeroa) Lisäksi useasti otteessa lukee vain korjattu ja muutettu ajoneuvo,muutosprosentit XX
Itse väittäisin että tässä tapauksessa että auto on "aito 16v" jolla on GT:n identiteetti. Jos peräkontin varustetarra tallessa niin paljastaa jo paljon tai uusi runkonumero meistetty.
Kuvien perusteella puskurien kiinnityksissä on prosenteja otettu kanta-autosta vaihtamalla esim.puskurien rungot pikkupuskurisesta. Kojelauta voi olla vaihdettu kovaan yms pikkunippeliä mistä vanha prosenttitaulukko on antanut prosentteja.
Näinhän se on, taitaapi 7/87 eteenpäin olla. Itselläni tuo perän merkki ekana pisti silmään joka kertoo myös uudemmasta kakkiksesta.
Jotain muutakin oli mielessä mutta näin aamusta ei jaksa miettiä.
Ainakin myyntikuvien mukaan kori uudempi kuin -87.
Edit: mutuillaan lisää niin ei sotketa koko topiccia OT:lla:
tekniikan vaihdosta
Tekniikan ja korinvaihtohan on kaksi eri asiaa.
Tekniikan vaihdossa kanta-auto A:han tuodaan yleensä tekniikka ja muita hiluja auto B:stä, identiteetti säilyy auto A:n mukaisena.
Korin vaihdossa auto B (yleensä Saksasta tuotu parempi malli) josta säilytetään kori ja tekniikka ja otetaan Suomesta kanta-auto A jonka jonka koripeltejä,puskureitä,kojelautaa yms nippeliä vaihtamalla saadaan prosenttiosuus ylittämään 50%. Eli vähintään A:n osuudeksi 51% ja B:n 49%. Samalla autoon meistataan runkonumero auto A:n mukaisesti.(eli autosta voi löytyä kaksi eri runkonumeroa) Lisäksi useasti otteessa lukee vain korjattu ja muutettu ajoneuvo,muutosprosentit XX
Itse väittäisin että tässä tapauksessa että auto on "aito 16v" jolla on GT:n identiteetti. Jos peräkontin varustetarra tallessa niin paljastaa jo paljon tai uusi runkonumero meistetty.
Kuvien perusteella puskurien kiinnityksissä on prosenteja otettu kanta-autosta vaihtamalla esim.puskurien rungot pikkupuskurisesta. Kojelauta voi olla vaihdettu kovaan yms pikkunippeliä mistä vanha prosenttitaulukko on antanut prosentteja.
'87 loppuvuoden kakkiksissa voi olla jo isolasiovet ja uudemmat sivulistat.
Näinhän se on, taitaapi 7/87 eteenpäin olla. Itselläni tuo perän merkki ekana pisti silmään joka kertoo myös uudemmasta kakkiksesta.
Jotain muutakin oli mielessä mutta näin aamusta ei jaksa miettiä.
Viimeksi muokannut Sebastian, 26.8.2014 6:41. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Autohan on se mitkä tiedot reksiterinumero antaa ja rekisteriotteesta löytynee tiedot tekniikan vaihdosta ja muutosprosenteista. '87 loppuvuoden kakkiksissa voi olla jo isolasiovet ja uudemmat sivulistat.
Yleensä GT:n etupenkit ovat CL-malliset jakkarat joissa ruudullinen verhoilu. Tässä näyttäisi olevan GT:n verhoilut, mutta penkit pykälää paremmat "GTI-malliset".
Yleensä GT:n etupenkit ovat CL-malliset jakkarat joissa ruudullinen verhoilu. Tässä näyttäisi olevan GT:n verhoilut, mutta penkit pykälää paremmat "GTI-malliset".
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palkonkos tätä on madallettu? Meikäläisellä oli -60mm alustasarjalla madallettu GT kakkis 7x16 pyörillä / 195/45 Toyo T1R:lla, kolmos-GTI:n leveämmällä taka-akselilla ja vakio kaarilla. Ei siinä raapinut kumit mihinkään..?
Hitusen enemmän mataluutta, maalaamattomien isojen puskimien tilalle pikkupuskurit, takavalot vaihtoon ja pinta kiiltämään.
Ei se muuta tarvitse: perus kakkis
Hitusen enemmän mataluutta, maalaamattomien isojen puskimien tilalle pikkupuskurit, takavalot vaihtoon ja pinta kiiltämään.
Ei se muuta tarvitse: perus kakkis
Jep, tavis-punamustat toimii minkä värisessä tahansa.
Tuolla tarinaa meikäläisen GT-kakkiksen siistimisestä. Tähän tehtiin nuo jutut mitä ylempänä tarjoilin.
Tätä nykyä tuo hopean GT:n kori odottaa paalausta. Tekniikka muutti Jetan kuoriiin, joten osa palikoista jatkaa matkaansa jo kolmannessa autossa.. :)
Tuolla tarinaa meikäläisen GT-kakkiksen siistimisestä. Tähän tehtiin nuo jutut mitä ylempänä tarjoilin.
Tätä nykyä tuo hopean GT:n kori odottaa paalausta. Tekniikka muutti Jetan kuoriiin, joten osa palikoista jatkaa matkaansa jo kolmannessa autossa.. :)
Pokkari räpsäsy. Puskurit vaihdettu OEM:ään ja kilpi nostettu paikalleen. Käytävä tilaamassa uudet finnittömät asemalta. Punaisen auton vahalla vahattu. Vielä maalia. typ-17.de katsellut karvalakki mallin GOLF-tekstiä ja pieniä puskureita. Onko millaisia kokemuksia tuolta kaupasta kellään? Jos jollain on pientä etupuskuria pesureitta saa tarjota. Tarkoitus olisi tehdä "grandma" look.
Tein jo ostokorin alvadiin ja myyjä soitti että mitä tehdään. Peruin vielä, maalaan pusksurit punaisella ja jos se ei miellytä nii vaihdan pikku puskureihin.
Tässä vähän lisää kuvia, kojelauta
Oikealta takaa lakka lähtenyt , pitää kokeilla hiontavahalla myllyttää. Penkit yllättävän hyvässä kunnossa. Ovipahvit vähä pettänyt eikä välissä olllut muoveista kuin rippeet.
Sitten kuvat vielä fitmentistä takaa ja edestä Matalemmat kumit harkinnassa ensi kesäksi. Nyt talliin työstämään etukaaria että ei raha rohise nii pahasti kun kääntää. ;)
Takapönttö aika törkyne, ehdotuksia vaimentimiksi? Ajattelin jos laittais tyhjennetyn vakion.
Tässä vähän lisää kuvia, kojelauta
Oikealta takaa lakka lähtenyt , pitää kokeilla hiontavahalla myllyttää. Penkit yllättävän hyvässä kunnossa. Ovipahvit vähä pettänyt eikä välissä olllut muoveista kuin rippeet.
Sitten kuvat vielä fitmentistä takaa ja edestä Matalemmat kumit harkinnassa ensi kesäksi. Nyt talliin työstämään etukaaria että ei raha rohise nii pahasti kun kääntää. ;)
Takapönttö aika törkyne, ehdotuksia vaimentimiksi? Ajattelin jos laittais tyhjennetyn vakion.
Nyt paukutus selvitetty. Oli liian pitkä vetari (ylempi), luultavasti passatista... Tuhonnut vetonivelen laatikonpään stefan ja jyrsinyt omaa päätään.. Jakopään hihnakin vuodelta 2004. Hohhoijaa, onneks uusi elintenluovuttaja Getari haettu, siitä sai heti vetarit käyttöön ja uusi jakopään hihna mätänetistä. Pielavetinen vaihteensiirtäjän modi poistettu, nyt laatikossakin kunnon VW tuntuma.
http://www.tyrestretch.com/7.5_165_50_R ... Nankang_3/
Tuossa näyttää ihan hyvältä, jos haluat pienellä venyllä, niin sitten 175/50.
Tietenkin jos hommaat 8,5", niin http://www.tyrestretch.com/8.5_165_50_R ... nkang_NS2/
Tuossa näyttää ihan hyvältä, jos haluat pienellä venyllä, niin sitten 175/50.
Tietenkin jos hommaat 8,5", niin http://www.tyrestretch.com/8.5_165_50_R ... nkang_NS2/
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa