Joo elikkäs haluaisin tietää et onko mitä kaikkea tekemistä et vaihtais tosta 1.8 vr6:see ja käykö golffista kone tai muista vw:istä
Nii ja leima hommat kans !!
APUJA KAIVATAAN :,(
vw vento ! 1.8 55kw tai 66 kw --> vr6 !
Valvoja: ffp jäsenet
Miksi polkimet pitäisi vaihtaa? Hyvin sopi VR6:n kaasuvaijeri jopa diiselin kaasupolkimeen kun itse tein aikoinaan.
Myös koko etuakselia ei välttämättä tarvitse vaihtaa. Riittää kun vaihtaa olka-akselit, kallistuksenvakaajan kiinnikkeineen sekä tukivarret.
Sähköihin täsmennys, että VAIN moottorin sähköjohtosarjan joutuu vaihtamaan. Valojen johtosarjaan ei tarvitse koskea.
Myös koko etuakselia ei välttämättä tarvitse vaihtaa. Riittää kun vaihtaa olka-akselit, kallistuksenvakaajan kiinnikkeineen sekä tukivarret.
Sähköihin täsmennys, että VAIN moottorin sähköjohtosarjan joutuu vaihtamaan. Valojen johtosarjaan ei tarvitse koskea.
Tossa 1.8 on tod näkösesti vaijerikytkin 020 ja kun tilalle laittaa 02a nestekytkimellä, niin ei taida mennä samoihin polkimiin?
Myös raidetangot yms menee vaihtoon Vr6 leveämmän raidevälin takia. Eli helpoin vaihtaa koko paketti apurunkoineen päivineen, kuin pultata ne irti ja vaihtaa yksitellen.
Kaikkein helpoin kun etsii golffin mistä purkaa tarvittavat osat.
Muuten ihan hullun hommaa...
Myös raidetangot yms menee vaihtoon Vr6 leveämmän raidevälin takia. Eli helpoin vaihtaa koko paketti apurunkoineen päivineen, kuin pultata ne irti ja vaihtaa yksitellen.
Kaikkein helpoin kun etsii golffin mistä purkaa tarvittavat osat.
Muuten ihan hullun hommaa...
Tossa 1.8 on tod näkösesti vaijerikytkin 020 ja kun tilalle laittaa 02a nestekytkimellä, niin ei taida mennä samoihin polkimiin?
Menee ne. Volkkari on kakkisten jälkeen hoksannut että voisihan nämä tehdä toimimaan samoilla osillakin.
Jos topicin aloittaja ei ole valtavan kiintynyt nykyiseen ajopeliinsä, kokonaisedullisin ja vähiten työläin vaihtoehto olisi ostaa vaikkapa Sami-:n VR6:ksi muutettu Vento...
Niin. Tulipellissä on kumitulpilla tukitut reijät kytkimen pääsylinterille, eli sen kun ottaa vaijerit pois ja pulttaa pääsylinterin paikalleen. Kytkinpolkimessa myös tarvittavat paikat johon sylinterin varsi kiinnittyy.
Raidetankojakaan ei tarvitse vaihtaa jos ei välttämättä halua. Nelipyöräsuuntauksessa taisi joutua pyöräyttämään molemminpuolin yhden tai kaksi kierrosta raidetangon päitä ulospäin. :)
ps.
Mulla olis vielä tuon oman Venton ajoilta etanolille soveltuvat isot suuttimet sekä säädettävä bensanpaineensäädinkin.. Plus älytön nippu muuta vr6 romua.
Raidetankojakaan ei tarvitse vaihtaa jos ei välttämättä halua. Nelipyöräsuuntauksessa taisi joutua pyöräyttämään molemminpuolin yhden tai kaksi kierrosta raidetangon päitä ulospäin. :)
ps.
Mulla olis vielä tuon oman Venton ajoilta etanolille soveltuvat isot suuttimet sekä säädettävä bensanpaineensäädinkin.. Plus älytön nippu muuta vr6 romua.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa