Elikkäs ei oikein mistään saa varmuutta, kun on ylläri topikkeja ympäri nettiä et kestää jako seota ja ei kestä. eli olisiko jollain tietoa kestääkö kyseisessä moottorissa jako hypätä koska omasta myllystä uupu noin 10cm matkalta hampaat että mitähän olisi voinut koneen sisällä tapahtua. autohan on lunastuskampe vakuutusyhtiöltä eli tarinaa ei ole tiedos miten jakopää on noin mennyt
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hph ... e=5448DEAD kuvaa kyseisestä tapahtumasta.. nokkapyörästä klo 2 lähtien :(
kiitos ja anteeksi.
Ajm jakohihnasta uupuu leekoja
Valvoja: ffp jäsenet
Kylläpä siinä rastin saa piirtää seinään jos on ilman moottorivaurioita tuollaisella jakohihnan vaurioitumisella selvinnyt. Liekköhän tullut veto päällä korille yhtäkkinen suunnanvaihdos kun on noin kivasti pyyhkässyt siliäksi..
Helpoin tapa diagnosoida kun laitat nokka- & kampiakselin merkkeihin, uusi jakohihna paikalleen ja kampuran päästä käsin pyörittäessä toivot että kaikki puristustahdit löytyy. Jos puristuksia löytyy ja moottori pyörii vapaasti ilman ongelmia, voinet kokeilla käyntiinkin. Tarkistaisin ennen käynnistys-yritystä silti myös vähintään silmämääräisesti miltä venttiilikopan alla näyttää.
Helpoin tapa diagnosoida kun laitat nokka- & kampiakselin merkkeihin, uusi jakohihna paikalleen ja kampuran päästä käsin pyörittäessä toivot että kaikki puristustahdit löytyy. Jos puristuksia löytyy ja moottori pyörii vapaasti ilman ongelmia, voinet kokeilla käyntiinkin. Tarkistaisin ennen käynnistys-yritystä silti myös vähintään silmämääräisesti miltä venttiilikopan alla näyttää.
piirrämme rastin seinään ja pasuuna käy hyvin :) kiristin o ainaki entinen päästää värisemään jakoremmin melko railakkaasti. elikkäs uusimma jakopään. sen venakopan vois kyl muutenvain tarkastella en hoksannut kurkata sinne kun ei mtn ylimääräisiä kuulunut ku pyöritteli konetta. ja jäsy oli pyörittää
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa