Passat 3B AHU starttauttaa pitkään

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

TDI_Pasanen
-
Viestit: 14
Liittynyt: 25.6.2011 13:40

Passat 3B AHU starttauttaa pitkään

ViestiKirjoittaja TDI_Pasanen » 29.6.2014 15:35

Meni vikatilaan kierrättäessä konetta, vaihdoin N75:sen...ei mene vikatilaan, mutta nyt starttauttaa pitkään. Onko noilla alipaineletkuilla merkitystä käynnitykseen, jotka kiinni N75:sessa? Mihinkään muuhun en koskenut.

TDI_Pasanen
-
Viestit: 14
Liittynyt: 25.6.2011 13:40

ViestiKirjoittaja TDI_Pasanen » 1.7.2014 12:02

Ei lähde käyntiin kuin kylmänä joten kuten. Lämpimänä sammuu ja hyytyy eikä käynnisty. N109 venttiili, 109 rele vai lämpötila-anturi? Vikakoodeja ei antanut.

kozel
-
Viestit: 1021
Liittynyt: 11.7.2005 14:09

ViestiKirjoittaja kozel » 1.7.2014 15:31

Onkohan pumpun ajotus kohdallaan? Tai sitten pumpussa ennakonsäädössä jotain?
VCDS/Vag-COM varmaan kertoisi vähän infoa sieltä puolelta kun se kerta lähtee käyntiin..

TDI_Pasanen
-
Viestit: 14
Liittynyt: 25.6.2011 13:40

ViestiKirjoittaja TDI_Pasanen » 2.7.2014 12:54

Noniin vika paikantui lämpötila-anturiin. Taas lähtee kuin palmun alta.

AhdettuSiitin
-
Viestit: 357
Liittynyt: 27.5.2006 18:13

ViestiKirjoittaja AhdettuSiitin » 2.7.2014 13:04

näkykö vikakoodina?

TDI_Pasanen
-
Viestit: 14
Liittynyt: 25.6.2011 13:40

ViestiKirjoittaja TDI_Pasanen » 2.7.2014 16:18

Joo eli eipä ollutkaan tuo anturi syypää. Auto kun lämpenee niin siihen loppuu meno....kirjaimellisesti sammuu ajosta. Joissakin threadeissa sanotaan, että rele 109 kun kuumuu nii meno loppuu...siis kun rele tulossa tiensä päähän. Täytyy hakea semmonen seuraavaksi. Ei vikakoodeja.

http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?p=74 ... 5286cd952d

E: Missähän tuo 109 on? Ei löydy ratin alta eikä konehuoneen poksista. Jossakin sanottiin, että 219 on sama kuin 109.

TDI_Pasanen
-
Viestit: 14
Liittynyt: 25.6.2011 13:40

ViestiKirjoittaja TDI_Pasanen » 2.7.2014 18:35

Noniin, homma alkaa ratketa. Vaimo oli tankannut 95E:tä tankkiin. Kiskasin päälle tankin täyteen naftaa ja 2-tahtiöljyä. Toivotaan, että ei ole kovin pumppu kärsinyt tästä episodista. Taas mennään.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa